دوره 0, ویژه نامه همه گیری کووید19
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسه نشریه، دوره15 ، ویژه نامه کووید19، پاییز1399
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-11-21)
-
نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکتهای فعال در صنعت گردشگری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-11-21)شیوع ویروس کووید 19 درجهان و تأثیر آن بر صنعت گردشگری، اهمیت نوسازی استراتژیک کارآفرینانه برای ادامه فعالیت شرکتها در این صنعت امری حیاطی مبدل کرده هدف پژوهش حاضر شناسایی عوامل موثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران ...
-
بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران)
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-11-21)گسترش بیماری کرونا ( یا کووید ۱۹) صنعت گردشگری را بیش از هر صنعت دیگری متأثر کرده است؛ بسته شدن مرزهای خارجی، محدودیتهای سفر داخلی، لغو پروازها، و تعطیلی اماکن اقامتی و توریستی جملگی به آسیبهای فراوانی در صنعت گردشگری ...
-
چالشهای مدیریت منابعانسانی در دوران گذار از بحرانکرونا و ارائه راهکار در صنعت هتلداری ایران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-11-21)شیوع ویروس کرونا باعث توقف چرخهای صنعت و تجارت ازجمله صنعت گردشگری و هتلداری شده است. دراین میان بیشترین آسیب متوجه منابع انسانی گردیده و نقش مدیریت منابع انسانی را درمواجهه با این آسیبها بسیار برجسته مینماید. هدف این ...
-
آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماریهای واگیردار و COVID-19
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-11-21)پس از گسترش جهانی ویروس کرونا، گردشگران به یکی از ناقلین بیماری کووید 19 تبدیل شدند و در نهایت خود نیز از قربانیان این بیماری شدند. با توجه به اهمیت صنعت گردشگری، در این مطالعه به دنبال این بودیم تا با رویکرد آیندهپژوهی ...
-
بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-11-21)رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران، تابعی از ادراک آنها از مقایسه هزینهها و منافع حاصل از گردشگری است. شیوع کووید-19، منجر شد جامعه میزبان به این باور برسد که هزینههای حضور گردشگران از مزایای آن بیشتر است و این درک، بر ...
-
الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-11-21)با توجه به پیچیدگیهای دنیای امروز، زندگی بشر دائما در معرض بحرانهای متفاوت است.یکی از این بحرانهایی که اخیرا گردشگری را در جهان و ایران دچار چالش کرده، ویروس همه گیر کووید- 19 است.به دنبال توقف فعالیتهای گردشگری، بخش عرضه ...
-
واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-11-21)امروزه،تبلیغاتبهعنوانیکی ازابزارهای قابل کنترلبازاریابیتاثیریشگرفبررفتارمصرفکنندگانوچگونگیانتخابآنهاداردو بدینترتیب،نقشمهموجایگاهبرجستهایدرارتقایفروشموفقمحصولاتیکسازمانکسبنمودهاست. لذا، محققاندر تحقیقاتخودتلاش ...
-
کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راهکار
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2020-11-21)هدف از تحقیق حاضر شناسایی پیامدهای کوید 19 بر گردشگری ورزشی و ارائه راهکار بود. این تحقیق با شیوه کیفی و با رویکرد تحلیل تماتیک انجام شد که از لحاظ هدف کاربردی و با ماهیت اکتشافی بود. جامعه آماری متشکل از کلیه صاحبنظران ...



