نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمیرسپاسی, نیلوفرfa_IR
dc.contributor.authorحسین زاده, نایبfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T19:26:29Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T19:26:29Z
dc.date.available1399-07-08T19:26:29Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T19:26:29Z
dc.date.issued2019-02-20en_US
dc.date.issued1397-12-01fa_IR
dc.date.submitted2018-07-24en_US
dc.date.submitted1397-05-02fa_IR
dc.identifier.citationمیرسپاسی, نیلوفر, حسین زاده, نایب. (1397). بررسی تأثیر توانمند سازهای مدیریت دانش بر رضایت مشتری با تأکید بر نقش توانمندسازی کارکنان (مورد مطالعه: ادارات مرکزی بانک قوامین تهران). مطالعات منابع انسانی, 8(4), 107-126.fa_IR
dc.identifier.issn91/39176
dc.identifier.urihttp://www.jhrs.ir/article_84948.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/66707
dc.description.abstractپژوهش حاضر به دنبال بررسی تأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش بر رضایت مشتری با تأکید بر نقش توانمندسازی کارکنان ادارات مرکزی بانک قوامین شهر تهران است. روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی-پیمایشی و همبستگی و به لحاظ هدف کاربردی است. جامعـه آمـاری پژوهش، 850 نفر از کارکنان و مشتریان ادارات مرکزی بانک قوامین تهران بود که با استفاده از فرمول کوکران تعداد 265 نفر از کارکنان و تعداد 384 نفر از مشتریان به عنوان افراد نمونه انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده پرسشنامه‌های محقق ساخته 33 سؤالی بود و پایـایی آن با استفاده از روش آلفای کرونباخ و روایی آن نیز از طریق روایی صوری و محتوا تایید شـد. بـرای تجزیـه و تحلیل داده‌ها از روش‌های آماری توصیفی، آزمونT، تحلیل عاملی و مدل معادلات ساختاری استفاده شد.  نتایج تحلیل داده‌ها نشان داد که ابعاد توانمندساز مدیریت دانش شامل فرهنگ سازمانی، ساختار سازمانی، تکنولوژی اطلاعات و نیروی انسانی تأثیر مستقیم و مثبت بر توانمندسازی کارکنان دارد و همچنین «توانمندسازی کارکنان» نیز از تأثیر مستقیم و مثبتی بر «رضایت مشتری» برخوردار بود.fa_IR
dc.format.extent900
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریتfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات منابع انسانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Human Resource Managementen_US
dc.subjectمدیریت دانشfa_IR
dc.subjectتوانمندسازی کارکنانfa_IR
dc.subjectرضایت مشتریfa_IR
dc.subjectبانک قوامینfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر توانمند سازهای مدیریت دانش بر رضایت مشتری با تأکید بر نقش توانمندسازی کارکنان (مورد مطالعه: ادارات مرکزی بانک قوامین تهران)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت بازرگانی ،دانشکده مدیریت و حسابداری ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ، تهران ، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت دولتی، دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (تهران)، تهران، ایران.fa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue4
dc.citation.spage107
dc.citation.epage126


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد