مرور دوره 8, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارائه مدلی برای پیشبینی عرضه و تقاضای منابع انسانی شعبه مرکزی بانک قوامین استان تهران با استفاده از مدل زنجیرهی مارکوف برای دورههای بلندمدت و کوتاهمدت
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2019-02-20)برای پوشش خلأ میان منابع انسانی موجود در سازمان و آنچه که باید وجود داشته باشد، پیشبینی از اهمیت خاصی برخوردار است. مدل زنجیرهی مارکوف رویکردی برای پیشبینی عرضه و تقاضا و همچنین کمبود و مازاد منابع انسانی است که با ترسیم ...
-
بررسی تأثیر توانمند سازهای مدیریت دانش بر رضایت مشتری با تأکید بر نقش توانمندسازی کارکنان (مورد مطالعه: ادارات مرکزی بانک قوامین تهران)
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2019-02-20)پژوهش حاضر به دنبال بررسی تأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش بر رضایت مشتری با تأکید بر نقش توانمندسازی کارکنان ادارات مرکزی بانک قوامین شهر تهران است. روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی-پیمایشی و همبستگی و به لحاظ هدف کاربردی است. ...
-
بررسی رابطه بین سازگاری شغلی وفلات زدگی شغلی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2019-02-20)هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین سازگاری شغلی و فلاتزدگی شغلی بوده است. روش تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از نحوه ماهیت و روش از نوع توصیفی- پیمایشی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری کارکنان واحد معاونت امور استان ها ...
-
تأثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی در بهبود رفتار شهروندی سازمانی از دیدگاه اسلام
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2019-02-20)امروزه سازمانها به منظور بهبود کارایی و اثربخشی سازمان و تحقق چشمانداز و فلسفهی وجودی خود، نیازمند کارمندانی هستند که رفتارهایی فراتر از نقشهایی که در شرح شغل سازمانی وجود دارد، از خود بروز دهند. چیزی که امروزه از آن ...
-
رابطه بین قابلیت یادگیری بازار با کارآفرینی سازمانی و نوآوری سازمانی.
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2019-02-20)کارآفرینی و نوآوری اساس و بسترساز تغییر و تحول و دگرگونی است. سازمانها از طریق قابلیت یادگیری بازار میتوانند نیازها و خواستههای مشتریان خود را شناسایی کنند و بر اساس آن به کارآفرینی سازمانی و نوآوری در محصولات خود ...
-
نقش میانجی دلبستگی شغلی کارکنان در تأثیر رهبری اصیل بر کاهش بدبینی سازمانی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2019-02-20)بدبینی سازمانی به عنوان یکی از مشکلات سازمانهای معاصر دارای آثار منفی فردی و سازمانی گوناگونی است. با توجه به نقش مهم رهبری در سازمانها هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر رهبری اصیل بر کاهش بدبینی سازمانی با توجه به متغیر ...



