مرور دوره 7, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار

  • اثربخشی سرمایه اجتماعی در نظام توسعه ملی 

    خوش چهره, محمد؛ حبیبی, نیک بخش (دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-08-23)
    پیشرفت و توسعه ملی امروز به یک مفهوم و فرآیند کیفی تبدیل شده است، که طی آن، بهبود سطح عمومی زندگی و رفاه اجتماعی در کنار رشد سرمایه‌های مادی، فکری، انسانی و اجتماعی زمینه را برای رشد و تعالی مادی و معنوی جامعه فراهم ...

  • نقش مدیریت دانش در ارتقای ظرفیت کارآفرینی‌کارکنان و توسعه سازمان یادگیرنده (مورد مطالعه: کارکنان ستاد گروه بهمن در تهران و کرج) 

    وثوقی نیری, عبدالله؛ گنجی زاده مرادلو, حامد؛ ابدالی, علی (دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-08-23)
    هدف از این پژوهش بررسی نقش مدیریت دانش در ارتقای ظرفیت کارآفرینی کارکنان و توسعه سازمان یادگیرنده می‌باشد. که در آن کلیه کارکنان ستاد گروه بهمن در مرکز تهران و کرج با 180 نفر با روش نمونه گیری تصادفی ساده مطالعه ...

  • بررسی رابطه تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی 

    رستگار, عباسعلی؛ جعفری, کاظم؛ علی‌نیا, فاطمه (دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-08-23)
    هدف از انجام پژوهش پیشرو، شناسایی ابعاد مختلف تعهد سازمانی با رفتار شهروندی و در نتیجه اولویت‌بندی مؤلفه‌های تعهد سازمانی به عنوان شاخص تأثیرگذار در رفتار شهروندی می‌باشد. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات توصیفی است که ...

  • بررسی رابطه مدیریت استعداد و تعهد سازمانی و ادراک از عدالت سازمانی در مرکز آموزش عالی رسته‌ای نهاجا 

    عارف پور, حامد؛ هادی پیکانی, مهربان (دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-08-23)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه مدیریت استعداد و تعهد سازمانی و ادراک از عدالت سازمانی مرکز آموزش عالی رسته‌ای نهاجا به روش توصیفی از نوع همبستگی انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش را کلیه کارکنان سازمان مذکور تشکیل دادند. ...

  • مطالعه تاثیر تغییر پارادایم‌های فلسفی بر مدیریت دانش 

    رضوی, فیروزه؛ حیدری, حامد؛ رحیمی قاضی کلایه, طاهره (دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2017-08-23)
    واژه پارادایم چنان در تار و پود رشته‌های مختلف، از علوم طبیعی گرفته تا علوم انسانی، نفوذ کرده که درک مفهوم و ابعاد آن برای هر پژوهشگر لازم و ضروری می‌نماید و بر این اساس به مفهومی غالب در فلسفة علم تبدیل شده است. ...