نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشمسایی نیا, ساراfa_IR
dc.contributor.authorاسمعیل نژاد, معصومهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T19:21:31Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T19:21:31Z
dc.date.available1399-07-08T19:21:31Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T19:21:31Z
dc.date.issued2019-05-22en_US
dc.date.issued1398-03-01fa_IR
dc.date.submitted2020-05-08en_US
dc.date.submitted1399-02-19fa_IR
dc.identifier.citationشمسایی نیا, سارا, اسمعیل نژاد, معصومه. (1398). همگرایی رادیو و رسانه های نوین؛ مورد پژوهی صداوسیمای ج.ا.ایران. فصلنامه علوم خبری, 8(29), 176-199.fa_IR
dc.identifier.issn2382-9788
dc.identifier.urihttp://www.jourcom.com/article_107212.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/64923
dc.description.abstractرادیو رسانه ای دیرینه است که توانسته ضمن حفظ خود در سبد مصرف رسانه ای مخاطبان، به تعامل با رسانه های نوین بپردازد. در این مقاله با تمرکز بر نظریه همگرایی رسانه ای و با بهره گیری از روش تحقیق ترکیبی اسنادی و مورد پژوهی، به مطالعه اقدامات صورت گرفته برای همگرایی رادیو و رسانه های نوین در سازمان صداوسیما پرداخته شده که تولید و پخش تعاملی مفهومی اساسی در آن است. در بخش یافته های پژوهش در یک تقسیم بندی کلان کارکردهای رسانه های نوین در دو بخش فرآیند تولید رادیویی و فرآیند پخش- توزیع هدفمند محتوای رادیویی، مورد مطالعه قرار گرفته است. وجه برجسته و مزیت نسبی رسانه های نوین تبدیل مخاطب به کاربر و مشارکت وی در تولید محتواست، آنچه در نتیجه گیری از پژوهش حاضر حائز اهمیت است آنکه در برنامه ریزی همگرایی رادیو و رسانه های نوین در ایران (که همراه با مدل شماتیک ارائه شده است) تاکید بیشتر بر استفاده از رسانه های نوین به عنوان ابزاری برای پخش و توزیع هدفمند صورت گرفته و بر تولید تعاملی محتوا کمتر تاکید شده است.fa_IR
dc.format.extent698
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدکتر عباس اسدیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علوم خبریfa_IR
dc.relation.ispartofLA REVUE SCIENCE DE L'INFORMATIONen_US
dc.subjectرادیوfa_IR
dc.subjectصداوسیماfa_IR
dc.subjectرسانه های نوینfa_IR
dc.subjectهمگرایی رسانه ایfa_IR
dc.subjectتولید و پخش تعاملیfa_IR
dc.titleهمگرایی رادیو و رسانه های نوین؛ مورد پژوهی صداوسیمای ج.ا.ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد علوم تربیتی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentمدرس گروه رادیو دانشگاه صداوسیماfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue29
dc.citation.spage176
dc.citation.epage199
nlai.contributor.orcid0000-0002-2035-0265


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد