مرور دوره 8, شماره 29 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
جاز ژورنالیسم؛ بررسی ابعاد شکل گیری و تبیینی بر مولفه ها و آثار
(دکتر عباس اسدی, 2019-05-22)جاز ژورنالیسم به عنوان رسانه اصلی دوران جاز در دهه 1920، به ویژه در ایالات متحده آمریکا و به طور خاص در شهر نیویورک، پدیدار شده است و علاوه بر این که خود از بستر فرهنگی آن دوران تاثیر پذیرفته، آثار گسترده و زیادی را نیز ...
-
جایگاه اصول و ارزش های اخلاق حرفه ای در تبلیغات تجاری
(دکتر عباس اسدی, 2019-05-22)امروزه تبلیغات حضوری چشمگیر در عرصه اطلاع رسانی دارد و بخش اصلی و مهم کار رسانه و یکی از منابع با اهمیت اقتصاد رسانه محسوب میشود. شرکتهای تجاری با این فرض به سرمایه گذاری در تبلیغات می پردازند که فروش را افزایش می دهد و ...
-
نقش مطبوعات ادبی در ترویج وطن دوستی (باتاکید بر قیصرنامه ادیب پیشاوری)
(دکتر عباس اسدی, 2019-05-22)منظومه ی حماسی قیصرنامه، مشهورترین اثر ادیب پیشاوری است ،که مشتمل بر14000بیت است و به تقلید و وزن شاهنامه فردوسی سروده شده است.کثرت اطلاعات ادیب از فرهنگ اسلامی وعلوم مختلف قدیم وتبحرش در لغت فارسی وعربی موجب گردید که شعرش ...
-
حمایت از گیاه درمانی در حقوق مالکیت فکری با تاکید بر کنوانسیون تنوع زیستی و پروتکل ناگویا
(دکتر عباس اسدی, 2019-05-22)گیاه درمانی به عنوان برآیند تعامل بشر با محیط پیرامون خویش در بکارگیری گیاهان در درمان بیماریها از جمله داراییهای فکری یک کشور محسوب میگردد. با وقوع انقلاب صنعتی استفاده از داروهای گیاهی به عنوان روشی درمانی به دست ...
-
استراتژی تصویرسازی سیما از سبک زندگی خانواده ایرانی (مطالعه موردی: برنامه ترکیبی «به خانه بر می گردیم»)
(دکتر عباس اسدی, 2019-05-22)هدف مقاله این است که با رسیدن به یک دستهبندی کامل از ابعاد سبک زندگی خانواده ایرانی، شکاف میان استراتژیهای سازمان در تصویرسازی سبک زندگی در برنامهها (برنامههای ترکیبی) و عملکرد سازمان در تولید و پخش برنامه را نشان دهد. ...
-
نظریه های معطوف به هنر، مقدمه شناخت آثار هنری به مثابه رسانه
(دکتر عباس اسدی, 2019-05-22)هنرمند با اشتغال به حرفه هنری،آثار هنری را خلق می کند. محصولاتی که می توان آنها را به مثابه رسانه شناسایی نمود. رسانه هایی متفاوت از مطبوعات کاغذی و مجازی و رادیو و تلویزیون از منظر نوع مخاطب و میزان مشارکت و انفعال آنها، ...



