• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تعلیم و تربیت استثنایی
    • دوره 6, شماره 95
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تعلیم و تربیت استثنایی
    • دوره 6, شماره 95
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    چگونه توانستم اختلال یادگیری دانش آموز مورد نظر را ترمیم کنم (74تا79-10- 95 تا 96 -1388)

    (ندگان)پدیدآور
    نعمتی, آبس
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    مطالعۀ تک‌آزمودنی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    این پژوهش به منظور بررسی اختلال یادگیری‌ مربوط به درس دیکته به صورت مطالعه موردی با اراده‌ آموزش‌های ترمیمی عملی برای آن انجام شده است. نتیجه ارزیابی و طرح‌های اجرا شده نشان می‌دهد،ارائه‌ آموزش‌های ترمیمی و تدریس مقایسه‌ای حروف هم‌صدا یا هم‌شکل به کودکان بالاتر از پایه اول که دچار اختلال‌ یادگیری باشند،موثر است.بنابراین می‌توان با استفاده‌ از یافته‌های آن،به کودکان دچار این نوع مشکل‌ آموزش ترمیمی ارائه داد و برای والدین علاقه‌مند نیز بهره جست.
    کلید واژگان
    اختلال یادگیری دانش‌آموز
    دانش‌آموز
    دیکته
    اختلال یادگیری
    تدریس مقایسه‌ای حروف هم‌صدا
    ترمیمی و تدریس مقایسه‌ای حروف
    بررسی اختلال یادگیری
    آموزش ترمیمی
    ارائه آموزش‌های ترمیمی
    یادگیری مربوط به درس دیکته
    مشکلات يادگيري

    شماره نشریه
    95
    تاریخ نشر
    2009-12-01
    1388-09-10
    ناشر
    سازمان آموزش و پرورش استثنایی

    شاپا
    1727-3145
    URI
    http://exceptionaleducation.ir/article-1-1590-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/647121

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • « ناتوانی های مربوط به یادگیری مهارت های کمی» (5 تا 5-1-107-1390) 

      پوشنه, کامبیز (سازمان آموزش و پرورش استثنایی, 2011-04-01)
      "وجود برداشت های گوناگون تشخیصی و به دنبال آن نظریه پردازی های متفاوت و سهم خواهی رشته های گوناگون علمی در تبیین، توصیف و ارائه ی شیوه های مداخله و درمانی کارآمدتر از یک سو و آشفتگی های موجود در برابر نهاده های فنی و گزینش ...

    • شناسایی و اولویت‌بندی راهبردهای یادگیری کارکنان در محیط‌کار با استفاده از تکنیک‌های سلسله‌مراتبی فازی و تاپسیس 

      پدیدآور نامشخص (معاونت تربیت وآموزش, 2019-09-23)
      امروزه سرعت و شدت تغییرات محیطی توسعه پیوسته قابلیت‌های کارکنان و یادگیری مستمر و به‌هنگام را ضروری ساخته است. از این رو پژوهش حاضر به شناسایی و اولویت‌‌بندی راهبردهای یادگیری کارکنان در محیط کار در یکی از سازمان‌های دفاعی ...

    • اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی 

      پورجمشیدی, مریم؛ زنگنه, حسین (دانشگاه شیراز, 2023-08-23)
      پژوهش حاضر با هدف میزان اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه­ مشارکتی، یادگیری وارونه­ فردی، یادگیری وارونه­ ارزشیابی از یادگیری و یادگیری وارونه­ یادگیری از ارزشیابی بر بازده­های سطح بالای شناختی دانش ­آموزان در درس علوم تجربی ...

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب