شبکههای اجتماعی در محیط وب 2
(ندگان)پدیدآور
قاضیزاده, حمید
نوع مدرک
Textپژوهشي
زبان مدرک
فارسیچکیده
شبکه های اجتماعی مجازی محیط مناسبی را برای مشارکت افراد در جامعه مجازی، برقراری روابط نمادین و کشف مجدد خود و بازتعریف هویت های دینی، اجتماعی، سیاسی و... از طریق تعاملات مجازی و نمادین فراهم میکنند. امروزه این شبکه ها، به یکی از مهمترین و محبوبترین ابزارهای وب 2 بدل شده و تعاملات اجتماعی، سیاسی، فرهنگ و اقتصادی را بین دست اندرکاران این حوزه ها تسهیل کرده اند.کتاب «شبکههای اجتماعی در محیط وب2»، با هدف آشنا ساختن مخاطبان با شبکهسازی اجتماعی و استفاده از ابزارهای وب2، جهت بهبود عملکرد سازمانی منتشر شده است، تلاش میکند ابزارهای وب2 معرفی کند. هر چند جای خالی برخی نکات کلیدی در حوزه موضوعی مرتبط، مانند پادکستها، ویدیوکستها و پایگاههای اطلاعاتی بسیار محسوس است، ولی با توجه به مطرح شدن مسائل کاربردی مانند فیسبوک و فلیکر، جنبههای کاربردی BEBO و تبیین قالب های جدید الکترونیکی نظیر اورکات، و نظایر آن میتواند برای علاقمندان به حوزههای وب و اینترنت، بسیار مفید و خواندنی باشند.
آذرخش، سمیه؛ آذرخش، سپیده. شبکههای اجتماعی در محیط وب 2. تهران: انتشارات آتینگر، 1392. 144صفحه. شابک: 978600600648.
کلید واژگان
شبکهسازی اجتماعیسرویس های اینترنت
شبکه های اجتماعی
تعاملات اینترنتی
وب 2.
عمومى
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2015-02-011393-11-12



