مرور دوره 6, شماره 24 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
اثربخشی آموزش نظریهی ذهن بر همدلی و قلدری در کودکان
(انجمن روانشناسی اجتماعی ایران, 2016-12-21)مقدمه: هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی آموزش نظریهی ذهن بر همدلی و قلدری در کودکان بود. روش: پژوهش حاضر آزمایشی پیشآزمون-پسآزمون با گروه گواه بود. جامعهی آماری پژوهش شامل تمامی کودکان دختر پیشدبستانیهای شهر ...
-
اعتبار، روایی و ساختار عاملی تأییدی نسخهی فارسی مقیاس اضطراب اجتماعی لایبویتز
(انجمن روانشناسی اجتماعی ایران, 2016-12-21)مقدمه: اضطراب اجتماعی یکی از اختلالهای روانی شایع بهحساب میآید؛ بنابراین، وجود ابزارهای مناسب برای سنجش و ارزیابی این اختلال ضروری است. هدف مطالعهی حاضر بررسی اعتبار، روایی و ساختار عاملی تأییدی نسخهی فارسی مقیاس ...
-
مدل علی تأثیرات هوش معنوی و اخلاقی بر روابط فرازناشویی با واسطههای شبکههای مجازی و رضایت زناشویی
(انجمن روانشناسی اجتماعی ایران, 2016-12-21)مقدمه: نتایج تحقیقات نشان میدهد که شبکههای مجازی اجتماعی موجب اختلال در سلامت خانواده و افزایش روابط فرازناشویی شدهاند. بنابراین پژوهش حاضر با هدف طراحی و آزمون مدل علی تأثیرات هوش معنوی و اخلاقی بر روابط فرازناشویی با ...
-
پیشبینی نشانههای حساسیت اضطرابی با میانجیگری ذهنآگاهی بر اساس اضطراب اجتماعی دانشآموزان
(انجمن روانشناسی اجتماعی ایران, 2016-12-21)مقدمه: پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطهی حساسیت اضطرابی با نقش میانجیگری ذهنآگاهی با اضطراب اجتماعی دانشآموزان انجام شد. روش: این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود و جامعهی آماری شامل دانشآموزان دختر کرمانشاه بود که 350 ...
-
پیشبینی اضطراب اجتماعی بر اساس سبک دلبستگی و نیازهای بنیادین روانشناختی
(انجمن روانشناسی اجتماعی ایران, 2016-12-21)مقدمه: پژوهش حاضر با هدف بررسی پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس سبک دلبستگی و نیازهای بنیادی روانشناختی انجام گرفت. روش: پژوهش حاضر به صورت توصیفی از نوع پیش بینی انجام شد. جامعه آماری این تحقیق کلیه دانشجویان دانشگاههای ...



