دیپلماسی رسانه ای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
(ندگان)پدیدآور
پدیدآور نامشخصنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
با توجه به گذار از دیپلماسی سنتی به دیپلماسی عمومی نوین و پیدایش مفاهیمی چون دیپلماسی رسانه ای، جنگ نرم و افکار عمومی و تأثیر آنها در قدرت مانور یک کشور در کشور هدف، شناخت، آسیب شناسی و توجه به نقش سازمان معظمی چون صدا و سیمای جهوری اسلامی ایران به منظور استفاده از این ابزارها در راستای منافع ملی کشور امری لازم و ضروری به نظر میرسد. از این رو در مقاله حاضر به معرفی این ابزارها و نقش رسانهای صدا و سیما و رویکردهای دیپلماسی رسانهای آن سازمان در دیپلماسی عمومی نوین، با توجه به افق رسانه ملی و اهداف دیپلماسی رسانهای و نقش آن در ارتقاء پرستیژ ملی میپردازیم
کلید واژگان
دیپلماسی رسانهایافکار عمومی
دیپلماسی عمومی نوین
افق رسانه ملی
صدا و سیما
شماره نشریه
17تاریخ نشر
2014-02-201392-12-01




