نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-08T18:48:37Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T18:48:37Z
dc.date.available1399-07-08T18:48:37Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T18:48:37Z
dc.date.issued2014-02-20en_US
dc.date.issued1392-12-01fa_IR
dc.date.submitted2013-09-30en_US
dc.date.submitted1392-07-08fa_IR
dc.identifier.citation(1392). دیپلماسی رسانه ای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران. مجله پژوهش های سیاسی و بین المللی, 5(17), 77-95.fa_IR
dc.identifier.issn2008-8035
dc.identifier.urihttp://jpir.iaujournals.ir/article_527296.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/52559
dc.description.abstractبا توجه به گذار از دیپلماسی سنتی به دیپلماسی عمومی نوین و پیدایش مفاهیمی چون دیپلماسی رسانه ای، جنگ نرم و افکار عمومی و تأثیر آنها در قدرت مانور یک کشور در کشور هدف، شناخت، آسیب شناسی و توجه به نقش سازمان معظمی چون صدا و سیمای جهوری اسلامی ایران به منظور استفاده از این ابزارها در راستای منافع ملی کشور امری لازم و ضروری به نظر می­رسد. از این رو در مقاله حاضر به معرفی این ابزارها و نقش رسانه­ای صدا و سیما و رویکردهای دیپلماسی رسانه­ای آن سازمان در دیپلماسی عمومی نوین، با توجه به افق رسانه ملی و اهداف دیپلماسی رسانه­ای و نقش آن در ارتقاء پرستیژ ملی می­پردازیمfa_IR
dc.format.extent453
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله پژوهش های سیاسی و بین المللیfa_IR
dc.subjectدیپلماسی رسانه‌ایfa_IR
dc.subjectافکار عمومیfa_IR
dc.subjectدیپلماسی عمومی نوینfa_IR
dc.subjectافق رسانه ملیfa_IR
dc.subjectصدا و سیماfa_IR
dc.titleدیپلماسی رسانه ای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue17
dc.citation.spage77
dc.citation.epage95


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد