مرور دوره 3, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تعیین کریدور اولیه شریانهای حمل و نقل زمینی براساس محدودیت های نقاط اجباری و مناطق ممنوعه
(مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی, 2006-04-21)مهم ترین مرحله طراحی پروژه های مختلف زیربنایی در زمینه شریانهای حمل و نقل زمینی مانند راه و راه آهن، تعیین کریدور اولیه مسیر است. نکته اصلی در طرح کریدور مسیر، عبورنکردن آن از مناطق صعب العبور و حفاظت شده است. در این تحقیق ...
-
توسعه یک روش جهت تحلیل ارتعاشی و ارتجاعی (عملکردی) سیستم جرم و فنر روسازی قطارهای سبک شهری
(مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی, 2006-04-21)استفاده از سیستمهای جرم و فنر در روسازی راهآهن کاربردهای گستردهای دارد. در تمامی مواردی که مشکلات و معضلات ارتعاشی ناشی از عبور قطار در مناطق مسکونی یا سایر مناطق حساس به ارتعاش مطرح میشود، طراحی سیستم روسازی حمل و نقل ...
-
مدلسازی شدت تصادفات موتورسیکلت در شهر تهران
(مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی, 2006-04-21)در این مقاله نتایج کاربرد اطلاعات گردآوری شده درمورد وقوع تصادفات موتورسیکلت در شهر تهران با هدف دستیابی به مدلی که قادر به پیشبینی شدت تصادفات مزبور باشد ارایه شده است. روش مدلسازی مورد استفاده در این تحقیق، روش رگرسیون ...
-
تأثیر عوامل مؤثر بر ظرفیت کمانشی تیرهای پیوستة پلها با مقطع I شکل تک متقارن
(مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی, 2006-04-21)در این مقاله به منظور بررسی تأثیر عوامل مختلف سازهای و بارگذاری بر رفتار کمانشی تیرهای پیوستة پلهای دارای مقطع I شکل تک متقارن، یازده عدد تیر دو دهانه در سه گروه مختلف مورد تحلیل قرار گرفته اند. نتایج حاصل به صورت نمودارهای ...
-
روش پوششی برای مسیریابی بهینه قطار سبک شهری(LRT)
(مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی, 2006-04-21)به علت حجم زیاد سفرها و اهمیت روزافزون ارزش وقت مسافران در سفرهای درون شهری، طراحی سیستمهای کارآمد برای حمل و نقل درون شهری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این میان نیاز به سیستمهای جدید و کارآ برای حمل و نقل در ...



