آموزش حضوری و نقش آن در یادگیری و یادداری فراگیران ناجا در استان زنجان
(ندگان)پدیدآور
یوزباشی, علیرضانوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
پژوهش حاضر به بررسی تأثیر روش حضوری بر یادگیری و یادداری فراگیران ناجا در استان زنجان پرداخته است. روش پژوهش شبه آزمایشی بوده و تعداد 25 نفر به صورت تصادفی انتخاب گردیدند. سپس پیش آزمون، پس آزمون اول (یادگیری) و پس آزمون دوم (یادداری) بر روی گروه آزمایشی اجرا گردید. پس از گردآوری دادهها، به منظور تجزیه و تحلیل آماری آن ها، از روشهای آماری توصیفی و استنباطی چونt تک متغیره و t همبسته استفاده شد. عمده ترین یافته های پژوهش عبارتند از: 
1- میزان نمرات پیش آزمون دارای میانگین 76/7 بود که بیانگر میزان ضعیف آگاهی فراگیران از محتوای ارائه شده، بود.
2- T تک متغیره حاکی از آن بود که تأثیر روش حضوری بر یادگیری فراگیران دوره های آموزشی در حد خوب معنادار می باشد. 
3- T تک متغیره حاکی از آن بود که تأثیر روش حضوری بر یادداری فراگیران دوره های آموزشی در حد متوسط معنادار می باشد.
کلید واژگان
روش حضورییادگیری
یادداری
فراگیران
ناجا
استان زنجان
شماره نشریه
3تاریخ نشر
2012-06-211391-04-01




