مرور دوره 1391, شماره 21 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
رابطه تماشای تلویزیون با الگوی مصرف دختران دانشجو
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2013-01-20)چکیده این پژوهش، رابطه تماشای تلویزیون را در شکل دادن به الگوی مصرف زنان دانشجو، مورد بررسی قرار می دهد و هدف آن نشان دادن تأثیر تلویزیون بر انتخاب و خرید کالا و خدمات توسط مخاطبان است. برای این منظور، دانشجویان دانشگاه ...
-
ناکارآمدی خانواده، عاملی پیش بین برای افسردگی دختران
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2013-01-20)چکیدههدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطه ساخت خانواده و افسردگی در دختران نوجوان است.167 نفر از دانش آموزان دختر دوره راهنمایی منطقه 6 آموزش و پروش با میانگین سنی 5/13 سال به روش نمونهگیری تصادفی انتخاب شدند و به پرسشنامه ...
-
بررسی جامعه شناختی عوامل مؤثر بر افزایش طلاق توافقی در شهرستان کرمانشاه
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2013-01-20)چکیده پژوهش حاضر با توجه به گرایش روزافزون جامعه به طلاق توافقی درصدد است با بررسی جامعه شناسانه و به کمک روش های کمی (پیمایش) و کیفی (اسنادی و کتابخانه ای)، عوامل اجتماعی موثر بر طلاق توافقی شهرستان را مورد بررسی قرار ...
-
بررسی تاثیر آموزش تمرینات کاراته بر افزایش ابراز وجود دانش آموزان دختر مبتلا به کمرویی مقطع راهنمایی شهرستان سبزوار
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2013-01-20)چکیده هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش تمرینات کاراته بر افزایش ابراز وجود دانش آموزان دختر مبتلا به کمرویی مقطع راهنمایی شهرستان سبزوار است. روش پژوهش نیمه تجربی و از نوع پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل بود . ...
-
عوامل موثر بر همنوایی بانوان در انتخاب سبک پوشش مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2013-01-20)چکیده بسیاری از مصرف کنندگان از سبک پوشش به عنوان وسیله ای برای مدیریت تصویر یا وجهه خود و ابراز احساس وابستگی به گروهی خاص یا استقلال خود استفاده میکنند. مد، نوعی رفتار جمعی است و به سبکی اشاره می کند که توسط گروه ...



