مرور دوره 1391, شماره 21 بر اساس تاریخ انتشار

  • رابطه تماشای تلویزیون با الگوی مصرف دختران دانشجو 

    چابکی, ام البنین (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2013-01-20)
    چکیده این پژوهش، رابطه تماشای تلویزیون را در شکل دادن به الگوی مصرف زنان دانشجو، مورد بررسی قرار می ­دهد و هدف آن نشان دادن تأثیر تلویزیون بر انتخاب و خرید کالا و خدمات توسط مخاطبان است. برای این منظور، دانشجویان دانشگاه ...

  • ناکارآمدی خانواده، عاملی پیش بین برای افسردگی دختران 

    نیکوگفتار, منصوره (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2013-01-20)
    چکیدههدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطه ساخت خانواده و افسردگی در دختران نوجوان است.167 نفر از دانش ­آموزان دختر دوره راهنمایی منطقه 6 آموزش و پروش با میانگین سنی 5/13 سال به روش نمونه‌گیری تصادفی انتخاب شدند و به پرسشنامه ...

  • بررسی جامعه شناختی عوامل مؤثر بر افزایش طلاق توافقی در شهرستان کرمانشاه 

    ساروخانی, باقر؛ قاسمی, علیرضا (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2013-01-20)
    چکیده پژوهش حاضر با توجه به گرایش روزافزون جامعه به طلاق توافقی درصدد است با بررسی جامعه­ شناسانه و به کمک روش­ های کمی (پیمایش) و کیفی (اسنادی و کتابخانه ­ای)، عوامل اجتماعی موثر بر طلاق توافقی شهرستان را مورد بررسی قرار ...

  • بررسی تاثیر آموزش تمرینات کاراته بر افزایش ابراز وجود دانش آموزان دختر مبتلا به کمرویی مقطع راهنمایی شهرستان سبزوار 

    طزری, سمیه؛ شعاع کاظمی, مهرانگیز؛ حسینیان, سیمین (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2013-01-20)
    چکیده هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش تمرینات کاراته بر افزایش ابراز وجود دانش ­آموزان دختر مبتلا به کمرویی مقطع راهنمایی شهرستان سبزوار است. روش پژوهش نیمه تجربی و از نوع پیش­ آزمون- پس­ آزمون با گروه کنترل بود . ...

  • عوامل موثر بر همنوایی بانوان در انتخاب سبک پوشش مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان 

    رنجبریان, بهرام؛ سلیم, شیرین؛ امامی, علی رضا (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2013-01-20)
    چکیده بسیاری از مصرف ­کنندگان از سبک پوشش به ­عنوان وسیله ­ای برای مدیریت  تصویر یا وجهه خود و ابراز احساس وابستگی به گروهی خاص یا استقلال خود استفاده می‌کنند. مد، نوعی رفتار جمعی است و به سبکی اشاره می­ کند که توسط گروه ...