نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسلیمانی, بهزادfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T23:43:20Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T23:43:21Z
dc.date.available1399-08-01T23:43:20Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T23:43:21Z
dc.date.issued2017-03-21en_US
dc.date.issued1396-01-01fa_IR
dc.date.submitted2017-03-21en_US
dc.date.submitted1396-01-01fa_IR
dc.identifier.citationسلیمانی, بهزاد. (1396). کیفیت تجربی و درک زیبایی بوسیله کاربران، با هدف تعامل با محصولات. دستاورد, 27(37), 34-41.fa_IR
dc.identifier.issn1025-0840
dc.identifier.urihttp://dastavard.journal.art.ac.ir/article_531.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/469691
dc.description.abstractچکیده :<br />این مقاله به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه ممکن است زیبایی با تجربه کاربر، در قالب بیان فرم و عملکرد یک محصول مرتبط باشد. تجربه مثبت به وسیله کاربران زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که در اطراف فعالیت های انسان توسط محصولات وخدمات الکترونیکی و چند عملکردی پوشانده شده باشد. و در نتیجه ، چگونه طراحان تعاملی (Interaction Designer) می توانند زیبایی را در محصولات کاربر محور و تعاملی ایجاد نمایند؟ طراحی تعاملی امروزه به مفهوم ایجاد ارتباط مناسب و بهتر ومفیدتر بین محصولات و تولیدات صنعتی و کاربران (استفاده کنندگان) می باشد. این واژه در ابتدا در علوم کامپیوتر و همچنین درطراحی صفحات واسطه ای کامپیوترها مطرح شده بود. و امروزه تقریباً در تمام محصولات صنعتی به کار برده می شود. با توجه بهعمر کوتاه این رویکرد و تاثیرگذاری آن در جای جای زندگی، گرایش و رشته هایی نیز با همین عنوان در دانشگاه ها بوجود آمدهاست. هدف این مقاله پرداختن به زیبایی و تفسیر آن به عنوان یک کیفیت تجربی است، و پاسخ دادن به این سئوال که چگونه می توان زیبایی را در محصولات کاربر محور و تعاملی پدید آورد، می باشد.fa_IR
dc.format.extent648
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه هنرfa_IR
dc.publisherUniversity Of Arten_US
dc.relation.ispartofدستاوردfa_IR
dc.relation.ispartofDastavarden_US
dc.subjectعملکردfa_IR
dc.subjectطراحی تعاملیfa_IR
dc.subjectزیباییfa_IR
dc.subjectتجربه کارfa_IR
dc.subjectزیبایی شناسیfa_IR
dc.titleکیفیت تجربی و درک زیبایی بوسیله کاربران، با هدف تعامل با محصولاتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeترویجیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه الزهراfa_IR
dc.citation.volume27
dc.citation.issue37
dc.citation.spage34
dc.citation.epage41


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد