دوره 27, شماره 37
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
طراحی خدمات و تجربۀ کاربری (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2017-03-21)طراحی خدمات و طراحی : تمایز بدون تفاوت مقایسۀ بافتها، فرهنگها و مشتریها طراحان خدمات و طراحان تجربۀ مشتری، هر دو تلاش میکنند که تجربیات مشتریان را ...
 
- 
کیفیت تجربی و درک زیبایی بوسیله کاربران، با هدف تعامل با محصولات (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2017-03-21)چکیده :این مقاله به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه ممکن است زیبایی با تجربه کاربر، در قالب بیان فرم و عملکرد یک محصول مرتبط باشد. تجربه مثبت به وسیله کاربران زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که در اطراف فعالیت های ...
 
- 
سامانه های اشتراک گذاری:راهی برای مقابله با پدیدۀ طرد محصول (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2017-03-21)چکیده امروزه، پدیدۀ مصرفگرایی که دقیقاً در نقطۀ مقابل رویکردهای پایداری و حفظ محیطزیست، مهندسی شده است، در اکثر وجوه زندگی ما دیده میشود. دست بشریت، آلودۀ مصرفگرایی است و نیز بهخوبی ...
 
- 
طراحی مسئله محور و راه حل محور در روششناسی طراحی (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2017-03-21)چکیده هنگامیکه صورتمسئله یا موضوع طراحی به دو فرد طراح و غیرطراح ارائه میشود، شیوۀ تفکر و برخورد آنها با مسئله و راهحل متفاوت است و درنتیجه فرایند طراحی به نتایج متفاوتی میانجامد. شیوۀ برخورد ...
 
- 
مطالعۀ اثربخشی دروس ریاضی و فیزیک در برونداد فرایند آموزش طراحی صنعتی (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2017-03-21)چکیده پیچیدگی نیازها در دنیای امروز ، آموزش را به سمت ماهیت بینارشته ای پیش برده و ذات رشته طراحی صنعتی از این ماهیت مستثنی نیست. نفوذپذیری تخصص های مختلف در این رشته زیاد بوده و از اینرو دروس فنی ...
 
- 
ژوژمانی بر ژوریهای دیزاین (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2017-03-21)ژوژمانی بر ژوریهای دیزاین به نظر میرسد هرچقدر صورت مفاهیمی نظیر «ژوری»، «ژوژمان»، «دفاع» و «ارائه» برای اهالی گذر دیزاین آشناست، سیرتشان غریبه و فرایندهایشان همواره، همراه با خوف و رجاست! اما چرا؟! ...
 



