دستاورد

ارسال های اخیر

  • ارزش های اخلاقی در ایده های ی طراحی ویکتور پاپانک و استیو جابز 

    غنیون, نرگس (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2021-02-19)
    این مقاله ارزش های اخلاقی را در ایده های طراحی ویکتور پاپانک و استیو جابز تحلیل میکند.هر دو اندیشه یِ طراحی، ایده هایی را نشان میدهند که با هدف تغییر مبتکرانه و آگاهانه ی محیط انسان قصد دارند به هدفی اساسی دست یابند.ویکتور ...

  • مروری بر ایستگاه های شارژ وسایل حمل و نقل برقی دو چرخ سبک 

    اسداللهی, مریم؛ رزاقی, محمد (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2021-02-19)
    هم‌زمان با روند رو‌به‌رشد جمعیت و گسترش شهرها، همه روزه شاهد افزایش معضل زیست‌محیطی آلودگی منابع زیستی و از جمله هوا هستیم که عمدتاً ناشی از سوخت‌های فسیلی در وسایل نقلیه‌ای با راندمان پایین است. بخش اعظمی از آلودگی هوا ...

  • بررسی قوانین کاربرد پذیری با هدف بهبود تعامل و رضایت کاربران در استفاده از محصولات دیجیتال 

    سلیمانی, بهزاد؛ لشکری, مهرانه (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2021-02-19)
    جهان در حال اشباع از فناوری‌هایی است که فعالیت‌های متنوعی را پشتیبانی می‌کنند. این فناوری‌ها امکان وجود سیستم‌ها و خدمات بسیار پیچیده‌ای را فراهم کرده‌اند که درک فرایند تعامل با آنها ممکن است در موقعیت‌های مختلف برای کاربران ...

  • خداحافظی 

    رزاقی, محمد (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2021-02-19)

  • شناسنامه و فهرست- دستاورد 44 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2021-02-19)

  • مبلمان تفریحی بزرگسالان؛ نیازها و تقابل‌ها 

    احمدی نایینی, الهه؛ رزاقی, محمد (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2020-04-20)
    تفریح افراد بزرگسال از نیازهایی است که با توجه به مشغله و شرایط این گروه اجتماعی آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است. البته تحقیقات در مورد تفریح و داشتن اوقات فراغت مفید، صورت گرفته که بیشتر در مورد فواید جسمی و روانی ...

  • چکیده انگلیسی مقالات 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2020-04-20)

  • طراحی اشیاء و خدماتی که با آنها سروکار داریم چه تاثیراتی بر افکار، احساسات و اعمال ما دارند؟ 

    بخشی, بنیامین (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2020-04-20)
    اگر گشتی در بازار محصولات مصرفی بزنید، با انواع مختلف تدابیر طراحانه‌ ای روبرو می‌شوید که تا آخرین جزئیات برآنند تا افکار، احساسات و اعمال مصرف‌کنندگان را در تک‌تک لحظات زندگیشان تحت تاثیر قرار دهند. در سال 1957، روزنامه ...

  • بررسی نقش طراحی در کاهش وندالیسم مبلمان شهری 

    فتاحی اینی علیا, مهدی؛ شاه حسینی, احد (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2020-04-20)
    معضل وندالیسم به عنوان پدیده‌ای که گریبان‌گیر جوامع شهری مدرن است، مطرح گردیده است. این پدیده می‌تواند اثرات سوء و خسارات جبران ناپذیری را بر چهرة شهر و روحیة شهروندان با تخریب مبلمان شهری وارد سازد. وندالیسم دارای علل و ...

  • طراحی کنترل تلویزیون برای سالمندان با رویکرد طراحی تعاملی 

    رضایی, سمیرا؛ کلینی, ناصر (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2020-04-20)
    افزایش جمعیت سالمندان جهان یک واقعیت انکار ناپذیر است که بیش از کشورهای توسعه یافته، کشورهای در حال توسعه از قبیل ایران را درگیر خواهد ساخت. سالمندان در برخورد با فناوری­های جدید در زندگی روزمره دچار مشکل هستند. سالمندان ...

  • نیازسنجی راهبردهای بازطراحی موتورسیکلت آمبولانس با هدف اضافه شدن قابلیت حمل مصدوم تحت شرایط اورژانس 

    فارغ, سید علی؛ نوروز زاده, مهدی؛ فراموشی, مهدی (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2020-04-20)
    یکی از اصول مهم امداد و نجات مجروحان و آسیب‌دید­گان، حمل سریع و اثربخش آن­ها به مراکز درمانی است. موتورسیکلت در برخی شرایط بحرانی مثل ترافیک شدید خصوصاً در خیابان­ها و جاده­های باریک­تر به دلیل چابکی و ابعاد کوچکتر نسبت ...

  • شناسنامه و فهرست- دستاورد 43 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2020-04-20)

  • چکیده انگلیسی مقالات 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2019-10-23)

  • آیا نیازی به فرایند تفکر طراحی وجود دارد؟ 

    پاکدامن, محمد (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2019-10-23)
    مد لها نقش اساسی در طراحی ایفا می کنند. اصول تفکر طراحی برای انطباق پذیری بیشتر فعالیت های طراحی مورد نظر قرار می گیرد. این مقاله به بررسی و نیازمندی به فرایند تفکر طراحی می پردازد و در نهایت مفهومی را پیشنهاد می کند که ...

  • افردنس و کور رنگی 

    رزاقی, محمد؛ آریان فر, ابوالفضل (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2019-10-23)
    مفهوم افردنس به ادراک تسهیلات و امکانات محیط توسط حواس و تجربیات کاربران اشاره دارد. نظر به این واقعیت که 80 درصد برداشت سامانه ادارکی انسان، دیداری (بصری) است و رنگ تأثیر بسزایی در خوانش قابلی تهای کاربردی محیط و محصولات ...

  • طراحی برای کاهش استرس؛چگونه می توان محصولی برای کنترل استرس طراحی کرد؟ 

    باقری طالقانی, ابراهیم؛ رحمانی, کامران (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2019-10-23)
    استرس، پدید ه ای است که انسان در طول حیات خود به دفعات آن را تجربه می نماید. هرچند که تجربۀ این پدیده، نامطلوب به نظر می رسد، اما در واقع تغییراتی که به واسطۀ استرس در انسان رخ می دهد سبب می شود توانایی های ذهنی و جسمی فرد ...

  • مطالعۀ مفهوم کانسپت استور در ایران؛ مقایسۀ فعالیت های کانسپت استورهای ایرانی با نمونه های خارجی 

    جواهری, پریناز؛ ملاح زاده, مهکامه (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2019-10-23)
    کانسپت استورها، فروشگاه هایی هستند که محصولات، خدمات و تجربیات مشخص و دارای یک داستان مشترک را گرد هم می آورند؛ بنابراین مطالعۀ کانسپت استورها به عنوان پدیده ای معاصر در حوزۀ فروشگاه های دنیای مدرن به عنوان رسانه ای که نوع ...

  • شناسنامه و فهرست- دستاورد 42 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2019-10-23)

  • Abstracts 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2019-06-22)

  • طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد 

    هرسینی, صبا (دانشگاه هنرUniversity Of Art, 2019-06-22)
    بررسی در زمینه‌ی مواد به طور دائم این امر را طرح می کند که مواد جدید جایگزین بهتری برای مواد معمولی‌اند. در تبلیغات تجاری اولیه عملکرد مناسب مواد جدید، بدیهی تلقی می‌شود. با این وجود، ممکن است این امر به تنهایی برای موفقیت ...

View more