نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسخدری, کمالfa_IR
dc.contributor.authorزارعی, بهروزfa_IR
dc.contributor.authorصادقی, بهزادfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T21:30:21Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T21:30:22Z
dc.date.available1399-08-01T21:30:21Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T21:30:22Z
dc.date.issued2017-11-22en_US
dc.date.issued1396-09-01fa_IR
dc.date.submitted2017-06-27en_US
dc.date.submitted1396-04-06fa_IR
dc.identifier.citationسخدری, کمال, زارعی, بهروز, صادقی, بهزاد. (1396). تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده‌های شهر تهران). فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی, 10(3), 395-415. doi: 10.22059/jed.2017.236576.652243fa_IR
dc.identifier.issn2008-2266
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jed.2017.236576.652243
dc.identifier.urihttps://jed.ut.ac.ir/article_65029.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/463615
dc.description.abstractبا وجود گسترش روزافزون نقش و اهمیت کسب‌وکارهای نوپا در جوامع، مفهوم مختصری درمورد الگوهای رفتاری کسب‌وکارهای نوپای موفق در ادبیات کارآفرینی وجود دارد. هدف این پژوهش، تحلیل الگوی رفتاری کسب‌وکارهای نوپای ایرانی در شهر تهران براساس مدل توسعۀ مشتری است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی است و برحسب روش گردآوری اطلاعات، کیفی و با استفاده از روش مطالعۀ موردی از نوع طرح پژوهش قالبی یا مبتنی‌‌بر تمپلیت، با ۱۲ کسب‌و‌کار نوپای مستقر در شتاب‌دهنده‌های شهر تهران که با روش نمونه‌گیری قضاوتی انتخاب شده بودند، مصاحبه‌های عمیق انجام گرفته است. مطابق نتایج، رفتارهای تمرکز بر مشکل قبل از راه‌حل، تمایل به آزمون‌وخطا، شروع با مقیاس پایین، انعطاف‌پذیری یا تغییر مسیر، توسعۀ محصول هم‌زمان با توسعۀ مشتری، پایین نگه‌داشتن هزینه‌ها یا زیان قابل‌تحمل، احتمال موفقیت کسب‌وکارهای نوپا را افزایش می‌دهدfa_IR
dc.format.extent224
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده کارآفرینیfa_IR
dc.publisherFaculty of Entrepreneurship, University of Tehranen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Entrepreneurship Developmenten_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jed.2017.236576.652243
dc.subjectاستارتاپfa_IR
dc.subjectمدل توسعۀ مشتریfa_IR
dc.subjectمدل رفتاریfa_IR
dc.subjectمطالعۀ موردی قالبی یا مبتنی‌‌بر تمپلیتfa_IR
dc.subjectایجاد و توسعه کسب و کارfa_IR
dc.titleتحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده‌های شهر تهران)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقالات پژوهشی- کیفیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue3
dc.citation.spage395
dc.citation.epage415


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد