نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorلیاقت‌دار, محمدجوادfa_IR
dc.contributor.authorفروغی ابری, احمدعلیfa_IR
dc.contributor.authorعابدی, محمدرضاfa_IR
dc.contributor.authorواصفیان, فرزانهfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T21:29:08Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T21:29:09Z
dc.date.available1399-08-01T21:29:08Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T21:29:09Z
dc.date.issued2009-11-22en_US
dc.date.issued1388-09-01fa_IR
dc.identifier.citationلیاقت‌دار, محمدجواد, فروغی ابری, احمدعلی, عابدی, محمدرضا, واصفیان, فرزانه. (1388). بررسی میزان پاسخ‌گویی اهداف برنامه‌ی درسی دانشگاه‌ها به رفتار کارآفرینی "توجه" (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و آزاد اصفهان). فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی, 2(3), 109-138.fa_IR
dc.identifier.issn2008-2266
dc.identifier.urihttps://jed.ut.ac.ir/article_22878.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/463545
dc.description.abstractهدف کلی پژوهش، بررسی میزان پاسخ‌گویی اهداف برنامه‌ی درسی دانشگاه‌ها به رفتار کارآفرینی "توجه" از نظر دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی واحد اصفهان است. در این پژوهش کاربردی، از روش توصیفی پیمایشی استفاده شده است. ابزار جمع‌آوری اطلاعات، پرسش‌نامه‌ی تدوین محقق و ضریب پایایی آن 98/0 برآورد شده است. روایی سازه‌ی پرسش‌نامه با استفاده از تحلیل عاملی و روایی محتوایی، توسط 5 نفر از متخصصین دانشگاهی تأیید شده است. نمونه آماری مشتمل بر 365 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی، هنر و آزاد اسلامی در سال تحصیلی 87 ـ 86 است، که از طریق نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای متناسب با حجم انتخاب شدند. نتایج حاصل از تحلیل‌های آماری نشان داد که از نظر دانشجویان، میزان پاسخ‌گویی اهداف برنامه‌ی درسی دانشگاه‌ها، در سطح 001/0 p?به رفتار کارآفرینی "توجه" در عامل افزایش مهارت‌های ارتباطی کم‌تر از سطح متوسط بوده است. هم‌چنین، در مقایسه‌ی نظرات دانشجویان با توجه به شاخص‌های دانشگاه، گروه، سال و مقطع تحصیلی تفاوتی معنادار مشاهد شد.fa_IR
dc.format.extent357
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده کارآفرینیfa_IR
dc.publisherFaculty of Entrepreneurship, University of Tehranen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Entrepreneurship Developmenten_US
dc.subjectاهداف برنامه‌ی درسیfa_IR
dc.subjectدانشجوfa_IR
dc.subjectدانشگاهfa_IR
dc.subjectرفتار کارآفرینی "توجه"fa_IR
dc.titleبررسی میزان پاسخ‌گویی اهداف برنامه‌ی درسی دانشگاه‌ها به رفتار کارآفرینی "توجه" (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و آزاد اصفهان)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه اصفهانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشگاه اصفهانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشگاه اصفهانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگانfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue3
dc.citation.spage109
dc.citation.epage138


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد