دوره 49, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارزیابی کیفیت خدمات نظام یاددهی - یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)هدف: ارائۀ الگوی مناسبی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارائهشده به دانشجویان مؤسسات آموزش مجازی، بهعنوان مشتریان اصلی این نهاد با توجه به ویژگیهای خاص این دانشگاهها و شیوۀ آموزش الکترونیکی است. روش: ...
-
تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتب الکترونیک
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)هدف: هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر شاخصهای بازاریابی اینترنتی بر میزان فروش کتابهای الکترونیک و رتبهبندی آنها از دیدگاه ناشران الکترونیک ایران است. روش: پژوهش حاضر از نظر هدف،کاربردی ...
-
سنجش میزان تکرار اطلاعات در بازیابی اطلاعات فارسی از وب با مقایسۀ موتورهای کاوش عمومی
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)هدف: پژوهش حاضر با هدف سنجش میزان تکرار اطلاعات بازیابیشدۀ فارسی در وب و مقایسۀ موتورهای کاوش از لحاظ میزان توانمندی در بازیابی کمترین تکرار در محتوای نتایج انجام گرفت. روش: این پژوهش، از دستۀ مطالعات توصیفی است که ...
-
شناسایی و اعتبارسنجی شاخصهای ارزیابی بهرهوری پژوهشی دانشگاههای ایران
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)هدف: این پژوهش، شاخصهای ارزیابی بهرهوری پژوهشی دانشگاههای ایران را بر اساس نظر مدیران و معاونان پژوهشی دانشگاههای کشور، شناسایی و اعتبارسنجی میکند. روش: شناسایی شاخصهای ارزیابی بهرهوری پژوهشی ...
-
شناسایی زیرساختها و سازوکارهای مستندسازی تجارب و دانش در کتابخانههای دانشگاهی ایران
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)هدف: هدف پژوهش حاضر، شناسایی و تحلیل دیدگاههای مدیران کتابخانههای دانشگاهی ایران در مورد مستندسازی تجارب و دانش، بهمنظور شناسایی زیرساختها و سازوکارهای لازم به این منظور است. روش: پژوهش از نوع کاربردی ...
-
بررسی تطبیقی میزان سرمایۀ اجتماعی در کتابخانههای دانشگاهی؛ مقایسۀ کتابخانههای دانشگاه تهران با دانشگاه شریف
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)هدف: پژوهش حاضر به ارزیابی تطبیقی میزان سرمایۀ اجتماعی کتابخانههای دانشگاه تهران و دانشگاه شریف میپردازد. روش: این پژوهش به روش پیمایشی - تحلیلی انجام گرفته است. جامعۀ آماری پژوهش حاضر شامل تمامی کتابداران کتابخانههای ...
-
بررسی رابطۀ سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی رایانه و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-06-22)هدف: تعیین رابطۀ سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی رایانهای و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران هدف پژوهش بوده است. روش: جامعۀ پژوهش شامل دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکدۀ روانشناسی ...



