مرور دوره 46, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
رابطة میزان استفاده از فنآوری اطلاعات با عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-06-21)هدف: هدف این پژوهش، مشخص کردن رابطة بین میزان استفادة اعضای هیأت علمی گروههای آموزشی از فنآوری اطلاعات با عملکرد آموزشی آنان در دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران بود. روش: روش این پژوهش توصیفی- پیمایشی بود. ...
-
عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موثر بر اقتصاد نشر ایران: مطالعه موردی دیدگاه ناشران فعال بین سالهای 1358-1387
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-06-21)هدف: عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تاثیرگذار بر اقتصاد نشر کتاب ایران از دیدگاه ناشران با هدف شناسایی خلاءها، مشکلات و راهکارهای توسعه اقتصاد نشر مورد بررسی قرار گرفته است.روششناسی: برای مطالعه دیدگاهها و نظرات ...
-
مقایسه تطبیقی مهارت اطلاع یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس و پردیس کشاورزی دانشگاه تهران
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-06-21)هدف: بررسی و مقایسه سطح مهارت اطلاع یابی دانشجویان هریک از دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس و پردیس کشاورزی دانشگاه تهران از لحاظ دسترسی، ارزیابی، و تعیین ماهیت اطلاعات روش: در این پژوهش از روش پیمایشی استفاده شده ...
-
بررسی و تبیین سطح مدیریت دانش با استفاده از تحلیل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: دانشگاه مازندران)
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-06-21)هدف: هدف پژهش حاضر، بررسی و تبیین سطح مدیریت دانش در دانشگاه مازندران با استفاده از تحلیل معادلات ساختاری است. روش: جامعه آماری این تحقیق، اعضای هیأت علمی رشتههای شیمی، فیزیک، فنی و مهندسی، ریاضی و علوم اجتماعی و اقتصاد ...
-
بررسی رابطه هوش هیجانی واضطراب کتابخانهای دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر بوشهر
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-06-21)هدف: هدف این پژوهش تعیین رابطه بین هوش هیجانی و اضطراب کتابخانهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دانشگاه خلیج فارس است. روش: این پژوهش یک مطالعه توصیفی با روش پیمایشی و از نوع همبستگی و ابزار گردآوری دادهها ...



