• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت
    • دوره 9, شماره 33
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت
    • دوره 9, شماره 33
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی راههای ایجاد مزیت رقابتی در بانک رفاه کارگران

    (ندگان)پدیدآور
    مرادی یگان محله, شعبانمیرابی, وحیدرضاحیدری, عباس
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    464.7کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    چکیده هدف این تحقیق ارائه مدلی برای خلق مزیت رقابتی با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی در بانک رفاه کارگران می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک رفاه کارگران که از اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، بوده است. ابزارهای گردآوری اطلاعات این تحقیق در بخش کیفی مصاحبه های باز بوده و در بخش کم با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته در بخش کیفی اطلاعات دریافت و مورد استفاده قرار گرفته است. یافته‌های تحقیق نشان داده است که تدوین استانداردها، آیین‌نامه‌ها و مقررات، طراحی مکانیزم‌های مالی و غیرمالی تشویقی، ایجاد بستر و زیرساخت فناوری و پیاده‌سازی و کاربرد فناوری، بهینه سازی فرآیندهای خلق مزیت رقابتی دیجیتالی با تکیه بر شبکه های اجتماعی، بکارگیری نیروی انسانی مجرب و کارآمد، ایجاد مزیت رقابتی درون گروهی تخصصی، ایجاد ارتباطات درون و برون سازمانی مناسب و ارزیابی و پایش محیط، ساختار و سیستم بانکی و فرهنگ‌ سازی مناسب در محیط بانکی عوامل کلیدی در ایجاد مزیت رقابتی بر اساس نقش شبکه های اجتماعی و فضاهای دیجیتالی می باشند. نتایج حاصله بیانگر آن است که برای ایجاد مزیت رقابتی شاخص و ممتاز دیجیتالی و در شبکه های اجتماعی باید هر یک از الگوهای قانونی-بخشنامه ای-حمایتی، عوامل ساختاری و سیستمی، عوامل فن آوری-دانشی، عوامل انسانی و فردی، عوامل فرهنگ سازمانی، عوامل محیط دیجیتالی- سرمایه ای و عوامل ارتباطی در بانک رفاه کارگران را بهینه‌سازی نموده و در چارچوب تعاملات بین این عوامل تعادل مناسب برقرار نمود.
    کلید واژگان
    کلمات کلیدی: خلق مزیت رقابتی
    شبکه های اجتماعی
    بانک رفاه کارگران

    شماره نشریه
    33
    تاریخ نشر
    2020-04-20
    1399-02-01
    ناشر
    انجمن حسابداری مدیریت ایران
    Iranian Management Acounting Association
    سازمان پدید آورنده
    معاون
    دانشیار دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران مرکز
    استاد مشاور

    شاپا
    2322-5785
    URI
    http://jmaak.srbiau.ac.ir/article_15648.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/454920

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب