نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمرادی یگان محله, شعبانfa_IR
dc.contributor.authorمیرابی, وحیدرضاfa_IR
dc.contributor.authorحیدری, عباسfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T18:39:22Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T18:39:23Z
dc.date.available1399-08-01T18:39:22Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T18:39:23Z
dc.date.issued2020-04-20en_US
dc.date.issued1399-02-01fa_IR
dc.date.submitted2019-10-16en_US
dc.date.submitted1398-07-24fa_IR
dc.identifier.citationمرادی یگان محله, شعبان, میرابی, وحیدرضا, حیدری, عباس. (1399). بررسی راههای ایجاد مزیت رقابتی در بانک رفاه کارگران. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت, 9(33), 297-305.fa_IR
dc.identifier.issn2322-5785
dc.identifier.urihttp://jmaak.srbiau.ac.ir/article_15648.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/454920
dc.description.abstractچکیده<br /> هدف این تحقیق ارائه مدلی برای خلق مزیت رقابتی با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی در بانک رفاه کارگران می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک رفاه کارگران که از اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، بوده است. ابزارهای گردآوری اطلاعات این تحقیق در بخش کیفی مصاحبه های باز بوده و در بخش کم با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته در بخش کیفی اطلاعات دریافت و مورد استفاده قرار گرفته است. یافته‌های تحقیق نشان داده است که تدوین استانداردها، آیین‌نامه‌ها و مقررات، طراحی مکانیزم‌های مالی و غیرمالی تشویقی، ایجاد بستر و زیرساخت فناوری و پیاده‌سازی و کاربرد فناوری، بهینه سازی فرآیندهای خلق مزیت رقابتی دیجیتالی با تکیه بر شبکه های اجتماعی، بکارگیری نیروی انسانی مجرب و کارآمد، ایجاد مزیت رقابتی درون گروهی تخصصی، ایجاد ارتباطات درون و برون سازمانی مناسب و ارزیابی و پایش محیط، ساختار و سیستم بانکی و فرهنگ‌ سازی مناسب در محیط بانکی عوامل کلیدی در ایجاد مزیت رقابتی بر اساس نقش شبکه های اجتماعی و فضاهای دیجیتالی می باشند. نتایج حاصله بیانگر آن است که برای ایجاد مزیت رقابتی شاخص و ممتاز دیجیتالی و در شبکه های اجتماعی باید هر یک از الگوهای قانونی-بخشنامه ای-حمایتی، عوامل ساختاری و سیستمی، عوامل فن آوری-دانشی، عوامل انسانی و فردی، عوامل فرهنگ سازمانی، عوامل محیط دیجیتالی- سرمایه ای و عوامل ارتباطی در بانک رفاه کارگران را بهینه‌سازی نموده و در چارچوب تعاملات بین این عوامل تعادل مناسب برقرار نمود.fa_IR
dc.format.extent464
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن حسابداری مدیریت ایرانfa_IR
dc.publisherIranian Management Acounting Associationen_US
dc.relation.ispartofدانش حسابداری و حسابرسی مدیریتfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Management Accounting and Auditing Knowledgeen_US
dc.subjectکلمات کلیدی: خلق مزیت رقابتیfa_IR
dc.subjectشبکه های اجتماعیfa_IR
dc.subjectبانک رفاه کارگرانfa_IR
dc.titleبررسی راههای ایجاد مزیت رقابتی در بانک رفاه کارگرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentمعاونfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران مرکزfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد مشاورfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue33
dc.citation.spage297
dc.citation.epage305


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد