نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنژاد, احمد جعفرfa_IR
dc.contributor.authorصفری, حسینfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T18:29:23Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T18:29:23Z
dc.date.available1399-08-01T18:29:23Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T18:29:23Z
dc.date.issued2006-08-23en_US
dc.date.issued1385-06-01fa_IR
dc.identifier.citationنژاد, احمد جعفر, صفری, حسین. (1385). توسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 19(3)fa_IR
dc.identifier.urihttps://jmk.ut.ac.ir/article_18516.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/454272
dc.description.abstractمدیریت زنجیره تأمین عبارتست از ایجاد یک هماهنگی کارا بین تمامی سازمان‌های موجود در زنجیره یه‌منظور فراهم‌سازی محصولات و خدمات موردنیاز مشتریان نهایی.در حال حاضر مفهوم جدیدی از ترکیب دو موضوع کسب و کار الکترونیکی و مدیریتی زنجیره تأمین با عنوان مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی ظهور یافته است. ظهور فناوری اطلاعات فرصتهایی را برای شرکت‌ها فراهم نمود که زنجیره تأمین خود را کاراتر نمایند. در حالیکه جنبه‌های عملیاتی مدیریت زنجیره تأمین همچنان در حال پژوهش و بررسی است، یکی از سئوالات بدون پاسخ در این حوزه این است که چگونه می‌توان در محیط نامعین زنجیره تأمین،‌ استراتژی مناسب توسعه داد. در این مقاله بمنظور پاسخ به این سئوال مدلی دو مرحله‌ای ارائه شده است.fa_IR
dc.format.extent148
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود)fa_IR
dc.relation.ispartofManagement Knowledge(Not Publish)en_US
dc.subjectتوسعه استراتژیfa_IR
dc.subjectکسب و کار الکترونیکیfa_IR
dc.subjectمدیریت زنجیره تأمینfa_IR
dc.titleتوسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume19
dc.citation.issue3


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد