مرور دوره 19, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
کاربرد تکنیک شبکه عصبی برای ارزیابی روابط بین خریدار وفروشنده
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2006-08-23)هر چند در حال حاضر جذابیت مباحث مفهومی در مباحث مربوط به مدیریت و بازاریابی بهخوبی قابل درک است، اما تلاش برای تعیین عوامل مؤثر بر کیفیت روابط بهخاطر پیچیدگی در عوامل پایهای و مشکل بههم پیوستگی این عوامل چالشانگیز ...
-
توسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2006-08-23)مدیریت زنجیره تأمین عبارتست از ایجاد یک هماهنگی کارا بین تمامی سازمانهای موجود در زنجیره یهمنظور فراهمسازی محصولات و خدمات موردنیاز مشتریان نهایی.در حال حاضر مفهوم جدیدی از ترکیب دو موضوع کسب و کار الکترونیکی و مدیریتی ...
-
بررسی رابطه صفات شخصیتی و انگیزشی مدیران با ارزیابی آنان از میزان موفقیتشان در سازمانهای دولتی شهر کرمان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2006-08-23)با شناخت صفات شخصی مدیران موفق، ترسیم الگوی موفقیت در جامعه امکان پذیر گشته و صفات معینی که به رفتارهای مطلوب در سازمان منجر میشود، مشخص میشود. در این پژوهش از روش همبستگی و همچنین جامعه آماری که شامل کلیه مدیران ...
-
مدل مرجع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دانشگاه های ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2006-08-23)امروزه یکی از دغدغههای اصلی سازمانها، استفاده از امکانات و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بهمنظور یکپارچه سازی اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی در سطح سازمان و افزایش بهرهوری در کلیه سطوح است. به این منظور مدلها، ...
-
بررسی نقش قابلیت یادگیری بازار در خلق محصولات نوآورانه
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2006-08-23)کسب مزیت رقابتی، از مباحث چالشبرانگیز در دنیای رقابتی امروز است و محققان بسیاری این موضوع را مطالعه و بررسی کردهاند. نتیجه این تحقیقها، بنیان سازمانهای بازار راهبر را شکل داده است. سازمانهای بازار راهبر، مشتری و بازار ...
-
طراحی و تدوین الگوی تغییرات در بنادر تجاری کشور، قبل از الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان تجارت جهانی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2006-08-23)بخش خدمات و تجارت مربوط به آن در اقتصاد حمل و نقل دریایی کشور به دلیل تأثیری که میتواند در فرآیند تولید، افزایش اشتغال و ایجاد فرصتهای شغلی جدید داشتهباشد، از اهمیت ویژهای برخوردار است. از سوی دیگر، به لحاظ دسترسی کشور ...



