مرور 39و40, شماره 0 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارائه چارچوب نظری جهت تدوین برنامه های بلند مدت آموزش عالی ایران در افق 1400
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1998-02-20)نهادهای متولی نظام آموزش عالی کشور با عنایت به حوزه تخصصی آموزش عالی فاقد چارچوب مشخصی برای طراحی و برنامه ریزی بلند مدت می باشند و این امر موجب ابهام در حرکت آموزش عالی به سمت آینده ای روشن و شفاف گردیده است. حرکت فعلی ...
-
انگیزش مدیریتی و آموزش مدیریت : یک شکاف
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1998-02-20)این مقاله مبتنی بر کار تحقیقی در زمینه مقایسه انگیزش مدیریتی دانشجویان رشته مدیریت و دانشجویان سایر رشته ها با استفاده از مقیاس تکمیل جمله ماینر( MSCS ) نگاشته شده است. در این مقاله طی بحثی اجمالی بر این نکته که مدیریت ...
-
آموزش از راه دور ، رهیافتی بدیل در نظام آموزش کارکنان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1998-02-20)امروزه تغییراتی که مستمراً در جامعه رخ می دهد تمامی ابعاد زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده است . آموزش نیز مصون از این تغییرات نبوده است . پیشرفت در فن آوری های ارتباطی و افزایش افراد متقاضی آموزش ، آموزش را وادار به تغییر ...
-
توسعه فراکتالی در سیستم های پویا و تحول در سیستم های سازمانمند
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1998-02-20)این مقاله با پژوهش در نظریه توسعه و رشد برخه ای (فراکتالی) در سیستم های پویا، چگونگی رشد و تحول را در سیستم های طبیعی ، سازواره ها و تشکیلات بغرنج، مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد. سیستم های انسانی و مدیریتی نیز معمولاً ، ...
-
فشار روانی در سازمان و مدیریت
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1998-02-20)پدیده فشار روانی در چند دهه اخیر در جوامع و سازمان ها رو به افزایش بوده است و سلامتی مردم ، کارمندان و مدیران را به خطر انداخته است. مقاله حاضر به بررسی مفاهیم ، علل و راه کارهای کاهش فشار روانی در سازمان پرداخته است. ابتدا ...
-
محیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی (2)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1998-02-20)فرهنگ اثر نفوذ کننده و تغییر دهنده ای در هر یک از محیط های بازار ملی دارد. مدیران بازاریابی جهانی باید تأثیر فرهنگ را تشخیص دهند و آماده باشند تا به آن پاسخ ، و یا اینکه آن را تغییر دهند. مدیران بازاریابی جهانی نقش مهم و ...



