مرور 37و38, شماره 0 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
تشریح مؤلفه های یک مقاله مبتنی بر تحقیقات تجربی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1997-09-23)هدف این مقاله دادن الگویی کلی برای نوشتن مقتلات مبتنی بر تحقیقات تجربی بوده است. در این مقاله اصول کلی نگارش اینگونه مقالات که شامل مقدمه (زمینه و بیان مسأله , بررسی پیشینه , سؤالات, فرضیه ها یا اهداف خاص), روش ( آزمودنی ...
 
- 
طراحی الگوهای اثربخشی سازمانی با تأکید بر معیارهای فرهنگ سازمانی(2) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1997-09-23)صاحبنظران و محققان معتقدند که اثر بخشی , موضوعی اصلی در تمامی تجزیه و تحلیل های سازمانی است و تصور سازمانی که شامل ساخت اثر بخشی نباشد , مشکل است. آنان توجه به موضوع اثربخشی سازمانی را باعث توسعه تئوری های سازمانی ذکر می ...
 
- 
ترغیب و آموزش خلاقیت در سازمان های پویا (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1997-09-23)در عصر « جامعه دانش » سازمان های موفق در مقابله با چهار عامل عمده یعنی فشار شدید رقابت جهانی , شتاب پیشرفت تکنولوژی , محو شدن مرز و بوم بازار تجارت و سرانجام دگرگونی در نظام ارزشی , تدابیری اندیشیده و بر ترغیب و آموزش ...
 
- 
محیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی(1) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1997-09-23)فرهنگ اثر نفوذ کننده و تغییر دهنده ای در هر یک از محیط های بازار ملی دارد. مدیران بازاریابی جهانی باید تأثیر فرهنگ را تشخیص دهند و آماده باشند تا به آن پاسخ ، و یا اینکه آن را تغییر آن را تغییر دهند. مدیران بازاریابی جهانی ...
 
- 
تجربه گرایی و رفتار انسانی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1997-09-23)فلسفه «تجربه گرا» یا پراگماتیسم را می توان اساس بسیاری از نظریه های متداول در دانش مدیریت در مغرب زمین در سال های اخیر دانست. این فلسفه در آغاز قرت بیستم به تدریج چهره خود را به بسیاری از نظریه پردازان در علوم گوناگون از ...
 
- 
اطلاعات مفاهیم , چرخه , ارزش , ویپگی ها , طبقه بندی و انواع آن (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 1997-09-23)امروزه سیستم های کامپیوتری در عصر تکنولوژی اطلاعات به سرعت گسترش یافته است و روند تصمیم گیری های سازمانی را دچار تحول نموده است . بازدهی تولید و کارآیی سازمان ها و بهبود کیفیت محصولات و ایجاد تحولات فنی در صنایع از جمله ...
 



