مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
ارزیابی وضعیت توسعه تفرج شهری با استفاده از ترکیب مدلهای کوپراس و بوسیار (مطالعه موردی: منطقه چیتگر شهر تهران)
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-05-22)موضوع گردشگری شهری در شهرهای بزرگی ازجمله تهران، دارای اهمیتی فراوانی برای گذران فراغت شهروندان محسوب میشود. یکی از نقاط تفرجی مهم شهر تهران که در سالهای اخیر بسیار موردتوجه مردم قرارگرفته است، منطقه تفرجی چیتگر میباشد. ...
-
شناسایی عوامل تاٌثیرگذار در توسعه گردشگری پایدار شهری با استفاده از روش مدل سازی ساختاری تفسیری ( ISM ) درشهر خرم آباد
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-05-22)گردشگری یک فعالیت پویا، متنوع، پاکیزه و نیز یکی از بخشهای رشد یابنده در سیستم اقتصاد ملی به شمار میرود، گردشگری به عنوان فعالیتی چند وجهی دارای اثرات مثبت از قبیل اشتغالزایی، کسب درآمد، جذب ارز و همچنین تقویت زیرساختها ...
-
بررسی گونه های گردشگری موثر بر توسعه ی گردشگری منطقه آزاد ارس
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-05-22)پژوهش حاضر با هدف شناسایی گونههای گردشگری موثر بر توسعهی گردشگری منطقه آزاد ارس انجام گرفته است. جامعه آماری این تحقیق گردشگران حاضر در منطقه آزاد ارس در خردادماه سال 96 است.، که حجم نمونه به روش نمونهگیری تصادفی ساده ...
-
طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-05-22)پژوهش حاضر به منظور طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با رویکرد وفاداری ذینفعان در کلان شهر تهران انجام پذیرفت. بر هیمن اساس محقق به دنبال پاسخ به این سوال ها میباشد که: آمیخته بازاریابی گردشگری شامل چه ابعادی بوده و آیا ...
-
مطلوبیت گردشگری شبانهی شهری از دیدگاه گردشگران مطالعهی موردی: گردشگران شهر شیراز
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-05-22)مقاصد گردشگری و جوامع آنها درصدد یافتن راههای جدیدی برای رقابت در بازار گردشگری هستند و گردشگری شبانه به عنوان یکی از این راهها در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. شهر شیراز به عنوان یکی از کانونهای اصلی گردشگری ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رامسر
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-05-22)امروزه گردشگری یکی از مسایل مهم و موثر اقتصادی و از عوامل مهم و برجسته ارتباطی، اجتماعی و فرهنگی در سطح جهان محسوب میشود. در حال حاضر، رقابتی که مقصدهای گردشگری شهری در آن قرار گرفتهاند، نیاز به درک فرآیندی است که به ...
-
بررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-05-22)تأثیرگذارترین مؤلفههای توسعه گردشگری تصویر ذهنی گردشگران میباشد. تصویر ذهنی مجموعهای از باورها و نظراتی است که یک فرد نسبت به یک مقصد دارد. فستیوال گلابگیری بهعنوان رویدادی تأثیرگذار در توسعه گردشگری هرساله در مناطق ...
-
ارزیابی ادراک شهروندان از توسعه گردشگری شهری و اثر آن بر شادمانی ذهنی نمونه موردی کلانشهر مشهد
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-05-22)ارزیابی ادراک شهروندان از توسعه گردشگری شهری و اثر آن بر شادمانی ذهنی نمونه موردی کلانشهر مشهد چکیده صنعت گردشگری به عنوان منبعی برای توسعه اقتصادی محسوب میشود. از سوی دیگر، توسعه گردشگری علاوه بر تاثیرات ...
-
شناسایی و اولویتبندی مولفهها و فرایندهای موثر در ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین گردشگری کوهستانی-جنگلی(مورد مطالعه: منطقه مازندران مرکزی)
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-05-22)محیط به شدت رقابتی در بخش گردشگری، فعالان این حوزه را وادار میکند تا به دنبال روشهای جدید برای بهبود مزیت رقابتی خود باشند. مدیریت زنجیره تامین گردشگری یکی از استراتژیهای اثربخش است که بنگاههای فعال گردشگری میتوانند ...



