مرور دوره 22, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی نیازها و منابع اطلاع یابی بیماران سرطانی در مؤلفه های سواد اطلاعات درمان
(سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi, 2019-03-21)هدف: هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی نیازها و منابع اطلاعیابی بیماران سرطانی در مؤلفههای سواد اطلاعات درمان است. روش/ رویکرد پژوهش: پژوهش از نوع کاربردی است که به روش پیمایشی اجرا شد. ...
-
بررسی یافتپذیری اطلاعات در اینستاگرام با تحلیل رفتار برچسبگذاری اجتماعی
(سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi, 2019-03-21)هدف: پژوهش حاضر درصدد بررسی رفتار برچسبگذاری اطلاعات و میزان همخوانی برچسبها با مضمون محتوا در صفحههای آموزشی و موفق در رؤیتپذیری شبکه اجتماعی اینستاگرام است تا بتوان به الگویی در رابطه با برچسبگذاری ...
-
بررسی فهرستنویسی نسخ خطی و چاپ سنگی در ایران با استناد به 5 کتابخانه بزرگ و ارائه الگوی مشترک واحد
(سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi, 2019-03-21)اهداف پژوهش: بررسی وجوه اشتراک و افتراق فهرستنویسی نسخههای خطی و چاپ سنگی در کتابخانههای بزرگ ایران و ارائه الگوی واحد با طراحی و پیشنهاد کاربرگه مشترک فهرستنویسی نسخههای خطی و کتب چاپ سنگی. ...
-
اولویتبندی روشها، فنون و ابزارهای بازاریابی کتاب از دیدگاه ناشران کودک و نوجوان
(سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi, 2019-03-21)هدف: هدف پژوهش حاضر، اولویتبندی روشها، فنون و ابزارهای بازاریابی کتاب از دیدگاه ناشران است. روش: پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، با روش پیمایشی انجام شده است. جامعه ...
-
بررسی وضعیت موجود و آرمانی تأثیر مؤلفههای فنی بر کاربست شبکههای اجتماعی در کتابخانههای دانشگاهی ایران
(سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi, 2019-03-21)هدف: امروزه شبکههای اجتماعی به دلیل برخورداری از قابلیتهای گوناگون، نقش بسزایی را در ارائه خدمات درکتابخانهها ایفا میکنند از این رو، پژوهش حاضر به بررسی میزان تأثیر مؤلفههای فنی بر استفاده از ...
-
تعیین عوامل اثرگذار بر بازنشر پیام سازمانهای غیرانتفاعی در رسانههای اجتماعی: جستاری بر بازاریابی ویروسی محتوای اطلاعات
(سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi, 2019-03-21)مقدمه: مطالعه حاضر به منظور تعیین عوامل اثرگذار بر بازنشر پیام سازمانهای غیرانتفاعی در رسانههای اجتماعی انجام شد. در این پژوهش تلاش شد تا ضمن شناسایی و استخراج عمدهترین عوامل مؤثر بر بازنشر پیام در ...



