مرور دوره 10, شماره 39 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
پایگاه اقتصادی - اجتماعی و سرمایه اجتماعی مجازی کاربران شبکههای اجتماعی مجازی شهر اصفهان (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-06-22)هدفاصلیاینپژوهش، بررسی عوامل مؤثر بر سرمایه اجتماعی کاربران شبکههای مجازی شهر اصفهان با استفاده از روش پیمایش میباشد. سرمایهاجتماعی در این پژوهش در سه بُعد (اعتماد، ارتباط، مشارکت) ...
 
- 
تحلیل کیفیت فضاهای عمومی مرکزی شهر تهران و پیامدهای آن بر رفاه شهری (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-06-22)در این پژوهش با توجه به پایین بودن سطح تعاملات اجتماعی در فضاهای عمومی شهر و کاهش رفاه شهری بهعنوان مسئله اصلی تحقیق، سعی شده با شناسایی مؤلفههای کیفی فضاهای عمومی که مؤثر در ارتقاء دموکراسی شهری و کنشهای اجتماعی ...
 
- 
شناسایی چالشها و فعالیتهای استراتژیک اجتماعی کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی شهر ایلام) (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-06-22)هدف این پژوهش شناسایی چالشها و فعالیتهای استراتژیک اجتماعی کارآفرینی اجتماعی است. از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش ترکیبی است. جمع اوری دادهها در بخش کیفی با مصاحبه با افراد متخصص و در بخش کمّی با پرسشنامه بوده است. ...
 
- 
مطالعه سلامت اجتماعی و فرسایش شغلی فرهنگیان (موردمطالعه: منطقه نیمبلوک شهرستان قائنات خراسان جنوبی) (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-06-22)هدف پژوهش حاضر رابطه سلامت اجتماعی با فرسایش شغلی فرهنگیان میباشد. رویکرد نظری در این پژوهش بهرهمندی از نظریههای سلامت اجتماعی کییز و فرسایش شغلی ماسلاچ و جکسون است. روششناسی این پژوهش توصیفی و همبستگی بوده و جامعه ...
 
- 
تحلیلی بر پذیرش رفتار برنامهریزی شده اجتماعی دانشجویان در استفاده از دوچرخه و توسعه پایدار شهری (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-06-22)هدف پژوهش، بررسی پذیرش رفتار برنامهریزی شده اجتماعی دانشجویان در استفاده از دوچرخه و توسعه پایدار شهری بود. روش پژوهش توصیفی- همبستگی بود که بصورت میدانی انجام پذیرفت. جامعه آماری تحقیق را دانشجویان تشکیل داده و در ...
 
- 
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی و عملکرد سازمانی معلمان و کادر آموزشی مدارس با استفاده از معادلات ساختاری (مطالعه موردی شهر چناران) (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-06-22)آموزشوپرورش ستون فقرات هر کشور است و در این خصوص معلمان و کادر آموزشی مدارس مهمترین عامل ارتقاء سطح علمی و تربیتی جامعه میباشند. عملکرد سازمانی مثبت آنها در واقع یعنی عملکرد صحیح نظام آموزشی، پس ضروری است، عوامل ...
 



