مرور دوره 2, شماره 6 بر اساس عنوان

  • اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران 

    جوانی, وجیهه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-09-23)
    هدف این تحقیق، بررسی میزان اهمیت وفاداری به برند در هواداران تیم های حاضر در لیگ برتر ایران، بر حسب میزان درآمد و هزینه­کرد افراد بود.  جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه هواداران دو تیم لیگ برتر فوتبال ایران (استقلال و ...

  • تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال 

    رضاسلطانی, نجمه؛ وحدانی, محسن (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-09-23)
    هدف از این تحقیق تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان به مدارس فوتبال بود. روش تحقیق توصیفی-همبستگی می باشد. 252 نفر از اولیای هنرآموزان حاضر در مدارس فوتبال استان خراسان شمالی (روش خوشه ای) به عنوان نمونه ی این ...

  • شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان 

    کوثری پور, محسن؛ خسروی راد, بهاره؛ زارع فخریان, نفیسه؛ کارگر, غلامعلی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-09-23)
    هدف از تحقیق حاضر شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان می­باشد. روش انجام تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی بوده که در آن 307 نفر از کارکنان و مدیران وزارت ورزش و جوانان به عنوان نمونه آماری ...