مرور دوره 2, شماره 6 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
- 
اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-09-23)هدف این تحقیق، بررسی میزان اهمیت وفاداری به برند در هواداران تیم های حاضر در لیگ برتر ایران، بر حسب میزان درآمد و هزینهکرد افراد بود. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه هواداران دو تیم لیگ برتر فوتبال ایران (استقلال و ...
 
- 
تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-09-23)هدف از این تحقیق تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان به مدارس فوتبال بود. روش تحقیق توصیفی-همبستگی می باشد. 252 نفر از اولیای هنرآموزان حاضر در مدارس فوتبال استان خراسان شمالی (روش خوشه ای) به عنوان نمونه ی این ...
 
- 
شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-09-23)هدف از تحقیق حاضر شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان میباشد. روش انجام تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی بوده که در آن 307 نفر از کارکنان و مدیران وزارت ورزش و جوانان به عنوان نمونه آماری ...
 



