نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسهرابی, هستیfa_IR
dc.contributor.authorرضوی, سید علی اصغرfa_IR
dc.contributor.authorطاهرخانی, لیلیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-22T18:46:27Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-13T18:46:28Z
dc.date.available1399-07-22T18:46:27Zfa_IR
dc.date.available2020-10-13T18:46:28Z
dc.date.issued2018-12-22en_US
dc.date.issued1397-10-01fa_IR
dc.date.submitted2017-07-27en_US
dc.date.submitted1396-05-05fa_IR
dc.identifier.citationسهرابی, هستی, رضوی, سید علی اصغر, طاهرخانی, لیلی. (1397). بررسی رابطه بین رهبری دانش با بهبود سازمانی از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران. دانش شناسی, 11(43)fa_IR
dc.identifier.issn2008-2784
dc.identifier.urihttp://qje.iau-tnb.ac.ir/article_676270.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/435595
dc.description.abstract<strong>هدف:</strong> هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه رهبری دانش با بهبود سازمانی از دیدگاه کتابداران کتابخانه­های مرکزی دانشگاه­های دولتی شهر تهران است. <strong>روش پژوهش</strong>: پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش را کلیه کتابداران کتابخانه­های مرکزی دانشگاه­های دولتی شهر تهران تشکیل می­دهند که مجموعاً 140 نفر می­باشند. جهت گردآوری داده از دو پرسشنامه رهبری دانش ویتالا (2004) و بهبود سازمانی اورتون (2007) استفاده گردید. برای تجزیه و تحلیل داده­ها، از آمار توصیفی، آزمون­های آماری و از نسخه 19 نرم­افزار اس­پی­اس استفاده شده است. <strong>یافته­ها:</strong> نشان داد که وضعیت رهبری دانش با 6005/3 درصد و بهبود سازمانی با 5500/3 درصد در بین کتابداران کتابخانه­های مرکزی دانشگاه­های دولتی شهر تهران بالاتر از حد متوسط قرار دارد. همچنین، بین رهبری دانش و بهبود سازمانی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. <strong>نتیجه­گیری:</strong> می­توان چنین نتیجه­گیری نمود که بین رهبری دانش و بهبود سازمانی کتابداران رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. تحلیل رگرسیون چندگانه نیز در این پژوهش نشان داد رهبری دانش توان پیش­بینی بهبود سازمانی را دارد. از بین مولفه­های رهبری دانش، مؤلفه گرایش به یادگیری بیشترین تأثیر را در پیش­بینی بهبود سازمانی داردfa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی تهران شمالfa_IR
dc.relation.ispartofدانش شناسیfa_IR
dc.subjectرهبری دانشfa_IR
dc.subjectبهبود سازمانیfa_IR
dc.subjectکتابدارانfa_IR
dc.subjectکتابخانه‌های مرکزیfa_IR
dc.subjectدانشگاه‌های دولتیfa_IR
dc.subjectشهر تهرانfa_IR
dc.titleبررسی رابطه بین رهبری دانش با بهبود سازمانی از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحدبابل و دانشجوی دوره دکترای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای علم اطلاعات و دانش شناسیfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue43


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد