نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا
(ندگان)پدیدآور
مودی, داوودوحدانی, محسنمیرکاظمی, سیده عذرانوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنای شهر بیرجند است. روش این پژوهش توصیفی- همبستگی بود. 214 نفر از مشتریان استخرهای شهر بیرجند 2 ابزار این پژوهش را تکمیل کردند: پرسشنامه مزیت رقابتی (حسینی،1390، 87/0=α) و پرسشنامه رضایتمندی مشتریان (سروکوال، 1994، 78/0=α) به ترتیب مزیت رقابتی و رضایت مشتریان را در استخرهای شنا ارزیابی کردند. برای تحلیل دادهها از آزمونهای کالموگروف-اسمیرنوف، آزمون تی تک نمونهای، ضریب همبستگی پیرسون و آزمون رگرسیون چندگانه استفاده شد. کلیه دادهها با استفاده از نرم افزارSPSS18 و در سطح معناداری 05/0p
کلید واژگان
استخررضایتمندی مشتریان
مزیت پایدار
مزیت مرکب
مزیت مشهود
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2017-08-231396-06-01
ناشر
دانشگاه پیام نورسازمان پدید آورنده
کارشناس ارشد مدیریت ورزش،دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه بیرجنددانشجوی دکترای مدیریت ورزش،دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران
دانشیار مدیریت ورزش ،دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه بیرجند
شاپا
2345-55512538-5879




