مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان
(دانشگاه پیام نور, 2017-08-23)ارائه مدل تأثیر اعتبار برند بر استراتژی اتّحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند هدف پژوهش است. پژوهش حاضر از نوع تحقیق کاربردی، از نظر استراتژی، توصیفی و از نظر اجرا، پیمایشی است؛ ضمن اینکه جمعآوری اطلاعات به ...
-
تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی
(دانشگاه پیام نور, 2017-08-23)هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر ورزش صبحگاهی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی است. جامعه آماری پژوهش را تعداد 3204 نفر از دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی شهرستان مرودشت که در سال تحصیلی 93_94 ...
-
تحلیل رابطۀ هوشفرهنگی و انگیزه توفیقطلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی
(دانشگاه پیام نور, 2017-08-23)هدف از انجام این پژوهش، بررسی رابطۀ ابعاد هوش فرهنگی با انگیزه توفیقطلبی نیروهای داوطلب در رویدادهای ورزشی است. روش تحقیق توصیفی ـ همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش کلیۀ نیروهای داوطلب شرکتکننده در یازدهمین المپیاد فرهنگی ...
-
رابطه مهارتهای ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأتعلمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور
(دانشگاه پیام نور, 2017-08-23)هدف این پژوهش بررسی رایطه مهارتهای ارتباطی با اثربخشی اعضاء هیأت علمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی- همبستگی بوده که به روش پیمایشی انجام شد. نمونه آماری برابر با جامعه آماری (80 عضو هیأت ...
-
طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی
(دانشگاه پیام نور, 2017-08-23)مطالعات نشان داده که موفقیت سازمانی در گرو رهبری اثربخش است. این امر در کلیه سازمانها از جمله سازمانهای ورزشی صادق است. از این رو، شناخت عواملی که میتواند با اثربخشی رهبری ارتباط داشته باشد، بسیار ارزشمند میباشد. ...
-
عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی
(دانشگاه پیام نور, 2017-08-23)چکیده هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر عوامل اجتماعی در بروز انواع سوء رفتارهای علمی است. روش این پژوهش، توصیفی، از نظر اجرا، پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی بود. دادههای پژوهش با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته جمعآوری شد. ...
-
نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش
(دانشگاه پیام نور, 2017-08-23)توجه رسانهها به ورزش، زیبایی، مد و نمایش رسانهای جنبه های فرهنگی بدن و زیبایی باعث گرایش به زیبایی بدنی شده است. بنابراین، هدف پژوهش حاضر بررسی نقش مد در گرایش دختران به تناسب اندام و ورزش است. روش تحقیق توصیفی –پیمایشی ...
-
نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا
(دانشگاه پیام نور, 2017-08-23)هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنای شهر بیرجند است. روش این پژوهش توصیفی- همبستگی بود. 214 نفر از مشتریان استخرهای شهر بیرجند 2 ابزار این پژوهش را تکمیل کردند: پرسشنامه مزیت ...



