دوره 6, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) (دانشگاه پیام نور, 2018-01-21)دارا بودن بالاترین کیفیت زندگی در اقشار مختلف مردم، یکی از دغدغههای همیشگی افراد بوده است که این کار تحقیقی نیز با همین هدف یعنی سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی افرادی که به نوعی در فرایند آموزش سازمانهای استان مازندران ...
 
- 
طراحی مدل درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری (دانشگاه پیام نور, 2018-01-21)هدف از انجام این پژوهش، طراحی مدل درآمدزایی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران است. این پژوهش دارای رویکردی کیفی بوده و از روش نظریه داده بنیاد (گراندد تئوری)[1] به عنوان روش تحقیق استفاده شده است. روش ...
 
- 
طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) (دانشگاه پیام نور, 2018-01-21)سهم بسزای سازمانهای دولتی در اشتغال و بودجه کشور موجب شده است موضوع کارآفرینی و بهطور خاصتر کارآفرینی سازمانی مورد توجه مدیران این سازمانها قرار گیرد. سازمان ورزش و جوانان بهعنوان یکی از سازمانهای راهبردی کشور میتواند ...
 
- 
تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران (دانشگاه پیام نور, 2018-01-21)هدف از این پژوهش تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی ورزشی کشور میباشد. روش پژوهش از نوع کمی و مبتنی بر تحلیل محتوا با رویکرد توصیفی تحلیلی برای توصیف و ارزیابی محتوای مقالات جامعۀ هدف ...
 
- 
آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاههای ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه (دانشگاه پیام نور, 2018-01-21)هدف پژوهش حاضر آزمون مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد یررسی ارتباط علّی ماهیّت باشگاه و گرایش به کارآفرینی و بازار با عملکرد در مدیران باشگاههای ورزشی شهر تهران بوده است. روش تحقیق حاضر توصیفی - همبستگی است. جامعه آماری ...
 
- 
تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی (دانشگاه پیام نور, 2018-01-21)هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی است. تحقیق از نوع توصیفی بود که به روش پیمایشی انجام شد. جامعۀ آماری این پژوهش، شامل کلیۀ مشتریان پوشاکهای ورزشی شهر شیراز ...
 
- 
مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها (دانشگاه پیام نور, 2018-01-21)هدف تحقیق حاضر مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با دانشجویان سایر رشتههای منتخب بود. روش تحقیق از نظر استراتژی توصیفی و از نظر مسیر اجرا پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق شامل دانشجویان ...
 
- 
ارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران (دانشگاه پیام نور, 2018-01-21)هدف از این پژوهش بررسی ارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاقکاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران تربیتبدنی از دیدگاه دبیران بود. روش پژوهش حاضر توصیفی-تحلیلی بود که به شیوۀ پیمایشی ...
 
- 
بررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان (دانشگاه پیام نور, 2018-01-21)رسانهها وسایل ارتباط جمعی مهمی هستند که نقش ممتاز و بسزایی در ساماندهی افکار عمومی دارند. روزنامه یکی از رسانههای موثر است که به دلیل داشتن مخاطب از سطوح مختلف جامعه، نقش خود را در تأثیرگذاری بر فرهنگ و جامعه حفظ نموده ...
 
- 
کاربرد تحلیل پوششی دادهها در تعیین ضریب نفوذ سازمانهای ورزشی کارا در عملکرد سازمانهای ورزشی ناکارا (دانشگاه پیام نور, 2018-01-21)هدف از تحقیق حاضر، تعیین فدراسیونهای مرجع برای الگوبرداری فدراسیونهای ورزشی ناکارا بود. در یک جامعه هر سازمان کارا تأثیر خاص خود را بر عملکرد سایر سازمانها دارد، پس انتخاب سازمان مرجع برای بهرهمندی از الگوهای مدیریتی ...
 



