• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • کاوش‌های مدیریت بازرگانی
    • دوره 10, شماره 20
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • کاوش‌های مدیریت بازرگانی
    • دوره 10, شماره 20
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    مدل توان رقابتی در بانکداری الکترونیک

    (ندگان)پدیدآور
    حسینی پور, سیدمحمدرضاپرهیزگار, محمدمهدیحسینی, میرزاحسنجوکار, علی اکبر
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    323.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف پژوهش حاضر شناسایی شاخص­های توان رقابتی در بانکداری الکترونیک بود. جهت دستیابی به هدف پژوهش از روش کیفی و مصاحبه نیمه ساختار یافته استفاده شده است. اطلاعات و داده­های لازم پژوهش، با مصاحبه از چهل نفر خبرگان و صاحب نظران در امر بانکداری الکترونیکی جمع­آوری گردیده است. اطلاعات و داده های گرد آوری شده از مصاحبه ها، با استفاده از روش کدگذاری باز و کدگذاری محوری مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. سپس با اطلاعات حاصل از تجزیه و تحلیل انجام شده، شاخص‌های اولیه توان رقابتی در بانکداری الکترونیک شناسایی گردید. در مرحله بعد با استفاده از تکنیک دلفی چهار مرحله‌ای، از خبرگان و متخصصان بانکداری الکترونیک در مورد شاخص­های به دست آمده از مصاحبه­ها ی انجام شده نظرخواهی شد. نتایج نهایی نشان داد شاخص های کیفیت خدمات، بهبود کانال­های ارائه خدمات، تنوع و نوآوری در خدمات، استفاده از فناوری‌های نوین، تبلیغات، مشتری مداری و شهرت و اعتبار بانک به عنوان شاخص­های توان رقابتی در بانکداری الکترونیک مورد تأیید قرار گرفت.
    کلید واژگان
    بانکداری
    بانکداری الکترونیک
    توان رقابتی
    رقابت
    رقابت بانک‌ها

    شماره نشریه
    20
    تاریخ نشر
    2019-01-21
    1397-11-01
    ناشر
    دانشگاه یزد
    Yazd University
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکتری گروه مدیریت بازرگانی،دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
    دانشیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
    استاد گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
    استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران

    شاپا
    2645-386X
    2645-3878
    URI
    https://dx.doi.org/10.29252/bar.2019.1329
    http://bar.yazd.ac.ir/article_1329.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/415459

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب