الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرفکننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی
(ندگان)پدیدآور
صفری, محمدسلیمانی, مهشیدقبادی نیا, هاجرنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرفکننده اینترنتی باتوجه به متغیر نماد اعتماد الکترونیکی صورت گرفته است. این تحقیق با استفاده از روش توصیفی- پیمایشی اجرا شده و جامعة آماری پژوهش شامل کاربران یکی از شبکههای اجتماعی در سال 1395 میباشد که با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی ساده، 350 پرسشنامه توزیع، دریافت و مورد ارزیابی قرارگرفت. جهت جمعآوری اطلاعات، از ابزار پرسشنامه بهره گرفته شده است. به منظور تحلیل دادهها از نرمافزارهای SPSS ، Amos و همچنین از روشهای آماری تحلیل رگرسیون و معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج تحقیق الگوی مفهومی ارائه شده را تأیید نمود و نشان داد که بازاریابی اخلاقی بر تمایل به خرید مصرفکنندگان اینترنتی باتوجه به ضریب تاثیر90/0 تاثیر مثبت و معناداری دارد (P
کلید واژگان
اخلاقرازداری
صداقت
فروشگاههای مجازی
شماره نشریه
18تاریخ نشر
2017-12-221396-10-01
ناشر
دانشگاه یزدYazd University
سازمان پدید آورنده
دکتری مدیریت سیاستگذاری بازرگانی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ مدیریت، دانشگاه تهرانکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران
شاپا
2645-386X2645-3878




