الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی
(ندگان)پدیدآور
تقوی شوازی, الههاحمدی, پرویزخداداد حسینی, سید حمیدنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
سازمانها در زمینه توسعه تجارت الکترونیکی خود بسیار متفاوت عمل میکنند. لذا لازم است عواملی که بر توسعه تجارت الکترونیک اثر دارند شناسایی و با تجزیه و تحلیل آنها برنامه ریزی مناسبی برای کنترل و استفاده از این عوامل برای سازمانها ترسیم گردد. هدف اصلی تحقیق حاضر"بررسی وضعیت عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیک در شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی"بوده و بدین ترتیب سوال اصلی تحقیق این است که: چه عواملی در توسعه تجارت الکترونیک در شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی نقش دارند؟ یافتههای تحقیق حاکی از آن است که عوامل محیطی، سازمانی و ویژگیهای مدیریتی بر توسعه تجارت الکترونیک در سازمان نقش دارند. و این عوامل میتواند نقش پررنگتری نیز در توسعه تجارت الکترونیک در آینده داشته باشد.
کلید واژگان
تجارت الکترونیکیتوسعه تجارت الکترونیک
جهتگیری سازمان بر اساس بازار
جهت گیری سازمان بر اساس مشتریان
شماره نشریه
11تاریخ نشر
2014-04-211393-02-01
ناشر
دانشگاه یزدYazd University
سازمان پدید آورنده
استادیار دانشگاه یزددانشیار دانشگاه تربیت مدرس
دانشیار دانشگاه تربیت مدرس
شاپا
2645-386X2645-3878