مرور دوره 3, شماره 5 بر اساس عنوان

  • ارزیابی دیدگاه مدیران در خصوص وضعیت شهر الکترونیک 

    حاتمی نسب, سید حسن؛ طالعی فر, رضا؛ عسکری نژاد, منیره؛ دهقانی, علی (دانشگاه یزدYazd University, 2011-08-23)
    شهروند الکترونیک در مقایسه با شهروند سنّتی، زندگی مدرن‌تری را تجربه می‌کند؛ برای زندگی در عصر ارتباطات و اطّلاعات اعتماد به نفس بیشتری دارد و با توانایی بیشتری از حقوق شهروندی خود دفاع می‌کند. فراگیری مهارت‌های شهروند ...

  • ارزیابی عملکرد فروشگاه های زنجیره ای 

    مخاطب رفیعی, فریماه؛ عباس آبادی, فرشته (دانشگاه یزدYazd University, 2011-08-23)
    یکی از مسائل مهم در سازمانها تعیین سطح کارآیی  یا به عبارتی  ارزیابی عملکرد فعالیتهای سازمانی آنهاست. با توجّه  به اهمیت بسیار بالای صنایع خدماتی نظیر صنعت فروشگاه های زنجیره ای در رشد و توسعه  اقتصادی کشورها، ارزیابی ...

  • اوّلویت‌بندی مؤلفه‌های مدیریّت دانش در دانشگاه‌های منتخب 

    ابونوری, اسمعیل؛ نیازی, عیسی؛ طاهری دمنه, محسن (دانشگاه یزدYazd University, 2011-08-23)
    هدف پژوهش حاضر، اوّلویت­بندی مؤلفه­های "مدیریّت دانش" در دانشگاه­های تهران، اصفهان، تربیت مدرس، الزّهرا، مازندران، گیلان، یزد، اراک و رازی است. برای انجام این پژوهش توصیفی، مقطعی و کاربردی از پرسشنامه ای استفاده شد که پس ...

  • تبیین الگوی استقرار ماشین‌های خودپرداز 

    الفت, لعیا؛ فوکردی, رحیم (دانشگاه یزدYazd University, 2011-08-23)
    انتخاب جایگاه مناسب برای استقرار ماشین‌های خودپرداز یکی از مباحث مهم در صنعت بانکداری الکترونیکی به حساب می‌آید. این مقاله با به‌کارگیری داده‌های حاصل از پیمایش مدیران شعب یکی از بانک‌های دولتی ایران و با استفاده از رویکرد ...

  • شناخت عوامل مؤثّر و تعیین کنندۀ درون سازمانی برای ایجاد یک نام و نشان تجاری برند ارزشمند 

    کفاش پور, آذر؛ نیاکان, سیدرضا (دانشگاه یزدYazd University, 2011-08-23)
    نام و نشان تجاری از نظر مصرف کنندگان، جزء مهمی از کالا به حساب می آیند و وجود آنها به مشتریان انتظار بهره‌مندی از سطح مشخصی از کیفیت را می دهد که باعث ایجاد اعتماد و کاهش ریسک مصرف کننده می‌شود. این تحقیق از نظر هدف به ...

  • عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ایرانی در هتل‌های پنج ستارۀ تهران 

    تاج زاده نمین, ابوالفضل؛ تاج زاده نمین, آیدین؛ رمضانی, مرتضی (دانشگاه یزدYazd University, 2011-08-23)
    هدف اصلی از این پژوهش، شناسایی عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ورتبه‌بندی شاخصهای مربوط به هر یک به نسبت اهمّیّت آنهاست. مطالعۀ حاضر از نظر روش، توصیفی- پیمایشی است و جامعۀ آماری آن، مشتریان وفادار ایرانی در هتل‌های پنج ...

  • عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه یزد) 

    سعیدا اردکانی, سعید؛ کنجکاو منفرد, امیررضا (دانشگاه یزدYazd University, 2011-08-23)
    پژوهش حاضر با هدف شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر موفّقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی انجام یافته است. این مطالعه ضمن بررسی این عوامل در دانشگاه یزد، با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی، به رتبه بندی آنها می پردازد. ...