دوره 17, شماره 98
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تاثیر بازارگرایی کنشگرایانه در ایجاد تغییرات بازار و پیامدهای آن در صنعت کاشی و سرامیک
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2019-11-22)شرکتها با هدف دستیابی به عملکرد بالا در بازار به اقدامات مختلفی روی آوردهاند؛ یکی از این اقدامات تـأکید و توجه بـر تـوانمندیها و قابلیتهای شرکت است. قابلیتهای شرکت دارای انـواع مختلفی است که از مهم ترین آنها میتـوان ...
-
معرفی محیط کلان و ساختار بازار صنعت لوازم خانگی: چالش ها و فرصت ها
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2019-11-22)این مقاله بهدنبال معرفی محیط کلان و ساختار بازار صنایع لوازم خانگی و چالشها و فرصتهای پیش روی این صنعت است. در این مقاله پس از بررسی محیط کلان صنعت از منظر ارزش تولیدات، ارزش افزوده، اشتغال و تولید با مرور ساختار فنی ...
-
تاثیر طراحی نرمافزاری مجدد فرآیند کسب و کار بر مدیریت زنجیره تامین ( مورد مطالعه:شرکت هواپیمایی آسمان)
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2019-11-22)امروزه چالشهای زیادی پیش روی سازمانهای ارائهدهنده خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما، جهت ایجاد ساختار یکپارچه مدیریت زنجیره تأمین، در طراحی مجدد فرایند کسب و کار وجود دارد. در این پژوهش، یک الگوی پیشنهادی جهت طراحی مجدد ...
-
کاربرد مدل (ISM)جهت رتبه بندی محصولات شوینده صنعتی با استفاده از روش TOPSIS-AHP فازی
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2019-11-22)در دنیای رقابتی عصر حاضر، سازمانها برای رشد و پایداری خود باید به جدیت تلاش نموده و از استراتژی مناسب جهت پیشرفت و حفظ بقای خود بهرهگیری نمایند. امروزه، محیط پیرامون سازمانها به سرعت در حال تغییر است که میتوان به تغییرات ...
-
تأملی بر مدیریت زنجیره تأمین سبز: واکاوی نقش توانمندسازی کارکنان سبز بر خرید سبز در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2019-11-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان سبز بر خرید سبز با توجه به نقش میانجی مدیریت زنجیره تأمین سبز است. این مطالعه از لحاظ هدف کاربردی و از نوع توصیفی و با روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری در این مطالعه ...
-
از زنجیره تأمین پایدار تا پایداری شرکت و رضایت ، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2019-11-22)در دنیای رقابتی امروز سازمانها برای ادامه حیات خود نیاز به کسب رضایت و وفاداری مشتریان خود دارند. این امر با برآورده شدن خواستههای آنها حاصل میشود. افزایش آگاهیهای اجتماعی و زیستمحیطی موجب تمایل مشتریان به مصرف کالا ...



