دوره 17, شماره 97

 

ارسال های اخیر

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر مدیریت تداوم کسب‌وکار در شرکت‌های کوچک و متوسط 

    رخیده, محمد رضا؛ ابراهیمی, عباس؛ خمش‌آیا, احمد (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی, 2019-09-23)
    امروزه شرکت‌های کوچک و متوسط(SME) به‌عنوان عامل رشد کشورها معرفی می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مفاهیم موجود در این شرکت‌ها مفهوم مدیریت تداوم کسب‌وکار (BCM) است. بنابراین، مطالعه حاضر با هدف ایجاد درک بهتری از نحوه کارکردBCM ...

  • راهکارهایی برای توانمندسازی کسب و کارهای تعاونی‌( مورد مطالعه: تعاونی های طیور استان همدان ) 

    یعقوبی فرانی, احمد؛ معتقد, مهسا (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی, 2019-09-23)
    پژوهش حاضر با هدف شناسایی راهکارهایی برای توانمندسازی تعاونی‌های طیور در استان همدان به ‌ شیوه تحقیقات پیمایشی انجام شده است. جامعه‌ آماری تحقیق 54 نفر از اعضای هیأت مدیره تعاونی‌های طیور بودند. پرسشنامه مهم‌ترین ابزار ...

  • پایان جنگ بین فروش و بازاریابی 

    آقامیری, سید امید؛ بیدگلی, عباس (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی, 2019-09-23)
    در بسیاری از شرکت‌ها، همیشه پس از یک فروش ناموفق، میان واحد فروش و بازاریابی بحث و جدلی به‌وجود می‌آید. فروشندگان، بازاریابان را متهم به برنامه‌ریزی اشتباه می‌کنند و بازاریابان، فروشندگان را مقصر می‌دانند که نتوانسته‌اند ...

  • شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تمایل افراد به خرید کالاهای سبز 

    بشیرپور, مهدی؛ محمدیان, محمود (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی, 2019-09-23)
    بازاریابی سبز، یکی از مفاهیم نوین بازاریابی است که پل اشتراکی بین منافع جامعه و منافع شرکت می‌باشد و علاوه بر سودآوری بر حفظ محیط زیست نیز تمرکز دارد. اما برای نهادینه‌سازی دیدگاه‌های مرتبط با این نوع از بازاریابی لازم است ...

  • اثر هوش رقابتی بر بازارگرایی و کارآفرینی (مطالعه موردی:در باشگاه‌های خصوصی اصفهان) 

    نظری, رسول؛ قفقازی, مهرالسادات (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی, 2019-09-23)
    افزایش تعدد عوامل تعیین‌کننده موفقیت در بازار، حضور و ظهور رقبای قدرتمند و تازه‌ وارد متعدد، تغییر مداوم سلایق مشتریان و افزایش سطح انتظارات، باشگاه‌های ورزشی را با مخاطرات متعددی روبه‌رو کرده‌ است. بنابراین، امروزه داشتن ...

  • بررسی ویژگی‌های مبلمان مؤثر در ایجاد وفاداری مراجعین به رستوران 

    ملکی پور, هلیانه؛ شادمهری, نیلوفر (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی, 2019-09-23)
    مراجعه به رستوران‌ها نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته و به تبع آن تعداد رستوران‌ها نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. به همین دلیل جذب مشتری و تبدیل آنها به مشتری‌های وفادار برای رستوران‌دارها از اهمیت زیادی برخوردار ...