مرور دوره 12, شماره 64 بر اساس موضوع "سیستمهای بازاریابی هوشمند / تصمیمگیری استراتژیک / معیارهای اولویتبندی مدل / روش AHP"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تبیین و تحلیل و اولویتبندی مدلهای سیستم بازاریابی هوشمند با استفاده از روش AHP
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-04-21)در بازار پویای امروز، نقش مشتری بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. چرا که این بازارها از طریق دانش و اطلاعاتی که در اختیار شرکتها و مصرفکنندگان میباشد، معنا پیدا کردهاند و بر خلاف بازارهای سنتی که ایستا هستند، بازار ...



