مرور دوره 12, شماره 67 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
تقسیمبندی بازار داخلی فـرش دستباف اصفهان بر حسب گروههای درآمدی و سنی (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-10-23)شهر اصفهان یکی از مناطق مهم فرشبافی در ایران است که جمعیت قابل توجهی از مردم این شهر از گذشته تا امروز در مشاغل مختلف مرتبط با این تولیدات مشغول به کار هستند. ولی میزان تولیدات فرش در اصفهان آنقدر زیاد نیست که بتواند رضایت ...
 
- 
طبقهبندی نیازهای مشتریان از بستهبندی محصولات مواد غذایی با استفاده از مدل کانو (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-10-23)امروزه با افزایش شدت رقابت در کسب سهم بازارهای مواد غذایی، طراحی یک بستهبندی رقابتی و منطبق با نیازهای مشتریان به یک امر بایسته و ضروری در فرآیند تولید مبدل شده است. تهیه و ارائه این گونه بستهبندیها مستلزم شناخت درست ...
 
- 
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی خریداران مواد غذایی فروشگاههای زنجیرهای اتکا (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-10-23)تحقیق حاضر باهدف بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی خریداران موادغذایی فروشگاهای اتکا (مطالعه موردی: استان هرمزگان) انجام گرفته است. در این تحقیق باتعیین نقش کیفیت ارائه خدمات، بستهبندی موادغذایی، چیدمان محصولات،توجه به موقعیت ...
 
- 
تاثیر بیثباتی صادرات محصولات کشاورزی در رشد اقتصادی (مورد ایران) (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-10-23)در دهههای اخیر این باور وجود دارد که سیاست توسعه صادرات تاثیر بیشتری بر رشد اقتصادی کشورها دارد. در ایران نیز اخیرا این سیاست به ویژه در مورد کالاهای غیرنفتی مورد توجه سیاستگذاران قرار گرفته است. در این مطالعه با توجه ...
 
- 
رتبهبندی صنایع کارخانهای متکی بر منابع طبیعی ایران برای جذب FDI و انتقال فناوری در راستای توسعه صادرات (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-10-23)ارتقای سطح فناوری در تحقق اهداف توسعهای نقش بسزایی دارد و جذب FDI یکی از طرق اساسی بهرهمندی از فناوری شرکتهای فراملی است و از اینرو برنامه پنجم توسعه ایران نیز اهمیت سرمایهگذاری خارجی را در بهبود فناوری مورد اشاره ...
 



