نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحاجی کریمی, آرشfa_IR
dc.contributor.authorشکیبی, حسینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:59:02Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:59:02Z
dc.date.available1399-07-09T11:59:02Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:59:02Z
dc.date.issued2020-03-20en_US
dc.date.issued1399-01-01fa_IR
dc.date.submitted2019-08-18en_US
dc.date.submitted1398-05-27fa_IR
dc.identifier.citationحاجی کریمی, آرش, شکیبی, حسین. (1399). تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه. مدیریت کسب و کار, 12(45), 92-110.fa_IR
dc.identifier.issn2252-0104
dc.identifier.issn2383-2991
dc.identifier.urihttp://bmj.iauctb.ac.ir/article_673298.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/412962
dc.description.abstractهدف تحقیق حاضربررسی تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکردشان با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه است. بدون استفاده از فرآیندهای خلاقانه و نوآوری، محصول جدید محکوم به نابودی است. مدیران با پیوند نوآوری به نیازهای جامعه، فرصت‌های ظهور توسعه محصول جدید را به نفع خود سوق می‌دهند. این پژوهش با در نظر گرفتن 112 شرکت دانش‌بنیان در کشور ایران، به بررسی اهمیت تعامل فرآیند خلاقانه در عملکرد محصول جدید پرداخت. داده‌های جمع‌آوری‌شده با ابزار پرسشنامه با استفاده از نرم‌افزار pls تجزیه‌وتحلیل شد. نتایج بیانگر این است که همه عوامل سرعت توسعه محصول جدید تأثیرگذار هستند. عوامل شتاب دهنده سرعت توسعه محصول جدید سبب بهبود بر عملکرد توسعه محصول جدید تاثیر گذار است . افزایش سرعت توسعه محصول جدید، کاهش چرخه زمان تولید با حفظ کیفیت مناسب و قابلیت اطمینان بالا است. سرعت توسعه محصول جدید بیانگر قدرت انطباق‌پذیری با تغییرات محیطی شرکت است. رهبری خلاقانه نقش تعدیل گر مثبت در رابطه مؤلفه‌های تعامل فرآیند خلاقانه بر عملکرد توسعه محصول جدید دارد. پشتیبانی مدیران و رهبران از ایده‌های جدید از مرحله شروع ایده پردازی تا مرحله تجاری‌سازی، تضمین‌کننده موفقیت در فرآیند خلاقانه و عملکرد بهتر توسعه محصول جدید می‌شود.fa_IR
dc.format.extent380
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت کسب و کارfa_IR
dc.subjectعملکرد محصولfa_IR
dc.subjectسرعت توسعه محصول جدیدfa_IR
dc.subjectرهبری خلاقانهfa_IR
dc.titleتاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، دانشکده مدیریت، دانشگاه رجاء قزوین، قزوین، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، دانشکده مدیریت، دانشگاه رجاء، قزوین، ایرانfa_IR
dc.citation.volume12
dc.citation.issue45
dc.citation.spage92
dc.citation.epage110
nlai.contributor.orcid0000-0001-9180-8299


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد