مرور دوره 6, شماره 23 بر اساس موضوع "توانمندی مصرفکننده"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2014-09-23)هدف این پژوهش، بررسی تأثیراتبازاریابیاخلاقیبر ترجیحاتمشتریانبانکملّتو اثراینانتخاببرسهمبازار اینبانک است. پژوهشگر در این مقاله با تبیین مبانی نظری پژوهش، مفهوم بازاریابیاخلاقی را در چارچوب نظری مورد نظر، تحلیل و بررسی کرده ...



