دوره 6, شماره 23
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2014-09-23)یکی از عوامل موفقیت بنگاهها در دنیای کنونی، توجه به نوآوری و قابلیتهای نوآوری در سازمانها و مؤسسهها است و سازمانها برای تضمین بقای خود نیازمند قابلیت نوآوری هستند؛ زیرا قابلیت نوآوری باعث تطابق شرکت با محیط پیچیده ...
-
بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2014-09-23)هدف این پژوهش، بررسی تأثیراتبازاریابیاخلاقیبر ترجیحاتمشتریانبانکملّتو اثراینانتخاببرسهمبازار اینبانک است. پژوهشگر در این مقاله با تبیین مبانی نظری پژوهش، مفهوم بازاریابیاخلاقی را در چارچوب نظری مورد نظر، تحلیل و بررسی کرده ...
-
طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2014-09-23)برونسپاری را میتوان واگذاری وظایف تکراری به یک تأمینکننده خارج از سازمان دانست. برونسپاری، مانند هر راهبرد دیگری اثراتی را در سازمان به همراه خواهد داشت. در این تحقیق، برای رفع مشکلات مهم کیفیتی خدمات در دانشگاهها از ...
-
شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش رقابتی بر اثربخشی سیستم های پشتیبان تصمیم (DSS) در شرکت ملی گاز ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2014-09-23)با توجه به اهمیت هوش رقابتی که امروزه به یکی از مفاهیم مهم مدیریت تبدیل شده است و با فرهنگ شرکتهای پیشرو عجین شده است، این پژوهش با هدف شناسایی و رتبهبندی شاخصهای هوش رقابتی بر اثربخشی سیستمهای پشتیبان تصمیم (DSS) در ...
-
بررسی رابطه سرمایه گذاری فیزیکی و رشد اقتصادی در ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2014-09-23)هدف این تحقیق بررسی رابطه سرمایهگذاری فیزیکی و رشد اقتصادی در ایران است. برای بررسی این موضوع، از دادههای سری زمانی بهدستآمده از مرکز آمار ایران، بانک مرکزی، صندوق بینالمللی پول و بانک جهانی استفاده شده است. متغیرهای ...



