مرور دوره 2, شماره 6 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-06-22)از جمله نحوّلات مهمیّ که در زمینه بهبود عملکرد در دهه آخر قرن بیستم به وقوع پیوست، موضوع شناخته شدن سنجش رضایتمندی مشتری و ارزیابی کیفیت خدمات به عنوان یکی از عناصر و الزامات اصلی سیستمهای مدیریتی در موسسات و بنگاههای ...
-
استراتژیهای مدیریت تعارض و ساختار سازمانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-06-22)اساساً در سازمانها، درجات مختلفی از سطوح اجرایی وجود دارد و مدیران ردههای مختلف در هر سطح بدلیل سروکار داشتن با افراد جامعه و سرپرستی کارکنان در حیطه نظارت خود، روزانه با چالشها و تعارضهای فراوانی در سازمان خود روبرو ...
-
تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-06-22)از آنجا که نگرش می تواند به عنوان یکی از عوامل اثرگذار در شکل دهی به رفتار عمل کند، در مجموعه ادبیات علم رفتار سازمانی تحقیقات بسیاری در زمینه رابطه بین این دو موضوع انجام شده است. یکی از موضوعات مورد توجه صاحبنظران در این ...
-
عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-06-22)این تحقیق به بررسی عوامل موثر بر درگیری ذهنی طبقه محصول در رفتار خرید نان صنعتی می پردازد. طرح این تحقیق بر مبنای یک مدل مفهومی طراحی شده است که در تحقیق دریچوتیز و همکاران در سال 2007 به کار گرفته شد بر اساس آن پیشنهادهایی ...
-
سبد پروژههای استراتژیک کسب و کار
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-06-22)با توجه به محدودیت منابع و حضور رقبای چابک و هوشمند در محیط کسب و کار، تدوین و اولویت بندی سبد متوازنی از ابتکارات و پروژههای استراتژیک کسب وکار حیاتی مینماید. هدف این مقاله بهره گیری از ابزارهای مدیریتی توانمند، ...
-
الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-06-22)امروزه یکی از مباحث مهم برای سازمانها مخصوصاً سازمان های خدماتی، شناخت هر چه بیشتر مشتریان و اطلاع یافتن از انتظارات آنان است. لذا طراحی سیستم اندازه گیری رضایت مشتریان موجب کسب اطلاع سازمانها از میزان انتظارات مشتریان ...



