مرور دوره 2, شماره 6 بر اساس تاریخ انتشار

  • ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها 

    فلاح شمس, میرفیض؛ امامی, محمدرضا؛ هاشمی, نازنین (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-06-22)
    از جمله نحوّلات مهمیّ که در زمینه بهبود عملکرد در دهه آخر قرن بیستم به وقوع پیوست، موضوع شناخته شدن سنجش رضایتمندی مشتری و ارزیابی کیفیت خدمات به عنوان یکی از عناصر و الزامات اصلی سیستم‌های مدیریتی در موسسات و بنگاه‌های ...

  • استراتژی‌های مدیریت تعارض و ساختار سازمانی 

    جفره, منوچهر؛ بابابیک, ربابه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-06-22)
    اساساً در سازمان­ها، درجات مختلفی از سطوح اجرایی وجود دارد و مدیران رده­های مختلف در هر سطح بدلیل سروکار داشتن با افراد جامعه و سرپرستی کارکنان در حیطه نظارت خود، روزانه با چالش­ها و تعارض­های فراوانی در سازمان خود روبرو ...

  • تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان 

    حقیقت منفرد, جلال؛ اوسط حضرتی, علی؛ میرزاده, حجت (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-06-22)
    از آنجا که نگرش می تواند به عنوان یکی از عوامل اثرگذار در شکل دهی به رفتار عمل کند، در مجموعه ادبیات علم رفتار سازمانی تحقیقات بسیاری در زمینه رابطه بین این دو موضوع انجام شده است. یکی از موضوعات مورد توجه صاحبنظران در این ...

  • عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری 

    نعمتی زاده, سینا؛ سراجی, محمدجواد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-06-22)
    این تحقیق به بررسی عوامل موثر بر درگیری ذهنی طبقه محصول در رفتار خرید نان صنعتی می پردازد. طرح این تحقیق بر مبنای یک مدل مفهومی طراحی شده است که در تحقیق دریچوتیز و همکاران در سال 2007 به کار گرفته شد بر اساس آن پیشنهادهایی ...

  • سبد پروژه‌های استراتژیک کسب و کار 

    اکبری, مهدی؛ مرادی, محمود (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-06-22)
    با توجه به محدودیت منابع و حضور رقبای چابک و هوشمند در محیط کسب و کار، تدوین و اولویت بندی سبد متوازنی از ابتکارات و پروژه‌های استراتژیک کسب وکار حیاتی می‌نماید. هدف این مقاله بهره گیری از ابزار‌های مدیریتی توانمند، ...

  • الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان 

    میرابی, وحیدرضا؛ زادوریان, ادوارد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2010-06-22)
    امروزه یکی از مباحث مهم برای سازمان‌ها مخصوصاً سازمان های خدماتی، شناخت هر چه بیشتر مشتریان و اطلاع یافتن از انتظارات آنان است. لذا طراحی سیستم اندازه گیری رضایت مشتریان موجب کسب اطلاع سازمان‌ها از میزان انتظارات مشتریان ...