نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکیماسی, مسعودfa_IR
dc.contributor.authorخوشنویس, مژدهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:58:13Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:58:13Z
dc.date.available1399-07-09T11:58:13Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:58:13Z
dc.date.issued2017-11-22en_US
dc.date.issued1396-09-01fa_IR
dc.date.submitted2018-08-30en_US
dc.date.submitted1397-06-08fa_IR
dc.identifier.citationکیماسی, مسعود, خوشنویس, مژده. (1396). استفاده از تکنیک زیمت برای بررسی تصویر برند فعلی و مطلوب. مدیریت برند, 4(3), 29-48. doi: 10.22051/bmr.2018.21880.1563fa_IR
dc.identifier.issn2345-3222
dc.identifier.issn2538-1482
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22051/bmr.2018.21880.1563
dc.identifier.urihttps://bmr.alzahra.ac.ir/article_3728.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/412686
dc.description.abstract<strong> </strong><br /> از ‌آن‌جایی که مشتریان در کانون توجهات سازمان‌ها قرار دارند، شناخت درباره نحوه تفکر مشتریان درباره سازمان ضروری است. یکی از جنبه‌های اصلی درک مشتری از سازمان، تصویر برند می‌باشد که برای شناخت آن باید افکار و احساسات مشتریان بررسی شود. هدف پژوهش حاضر بررسی افکار و احساسات مشتریان نسبت به بانک پارسیان در قالب تصویر برند فعلی و مطلوب با بهره‌گیری از روش زیمت و انجام 18 مصاحبه نیمه‌ساخت‌یافته است. پس از تجزیه‌وتحلیل داده‌های مستخرج از مصاحبه‌ها، نقشه‌های اجماعی تصویر برند فعلی و مطلوب ترسیم شد. سازه‌های تمایز، برخورد کارکنان، تناسب رنگ و حس خوب، بانکداری الکترونیک، تمایل به استفاده مجدد، سیستم نوبت‌دهی، کلاس و آرامش، سازه‌های اصلی نقشه اجماعی تصویر برند فعلی هستند؛ و سازه‌های سوددهی و بانکداری الکترونیک، اتلاف وقت، برخورد کارکنان، تبلیغات و جایزه، خدمات جدید، چیدمان، راحتی، سرعت، کلاس، آرامش، اعتماد، تعداد مشتریان، تمایز، تنوع، سهولت دسترسی، مشتری‌مداری، نظم، و انجام درست کارها، سازه‌های اصلی نقشه اجماعی تصویر برند مطلوب تلقی می‌شوندfa_IR
dc.format.extent298
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه الزهراfa_IR
dc.publisherAlzahra Universityen_US
dc.relation.ispartofمدیریت برندfa_IR
dc.relation.ispartofBrand Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22051/bmr.2018.21880.1563
dc.subjectتصویر برندfa_IR
dc.subjectتکنیک زیمتfa_IR
dc.subjectنقشه‌های اجماعیfa_IR
dc.titleاستفاده از تکنیک زیمت برای بررسی تصویر برند فعلی و مطلوبfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه MBA، داشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریت، دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue3
dc.citation.spage29
dc.citation.epage48


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد