• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت برند
    • دوره 5, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت برند
    • دوره 5, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام‌مند

    (ندگان)پدیدآور
    عزیزی, شهریارقره چه, منیژهحسینی, سید محمودترکمانی, فرزاد
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.186 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
     حجم بالای مطالعات مرتبط با حوزه سبد برند و مفاهیم مشتق از آن از یک طرف و طیف گسترده و گاهاً متعارض یافته‌های حاصل آن‌ها از طرف دیگر، نویسندگان را بر آن داشت تا ضمن مرور نظام‌مند مطالعات انجام‌شده در این حوزه (به‌ویژه در بحث استراتژی سبد برند)، به دسته­بندی و تجمیع یافته‌های حاصله پرداخته و مفهوم، ابعاد، پیش­آیندها و عوامل مؤثر بر آن را تبیین نمایند. بر این اساس، مبتنی بر الگوی چهار مرحله­ای مرور نظام­مند، استراتژی جستجوی مقالات تدوین و فرآیند جستجو در پایگاه­های استنادی برتر آغاز گردید و مقالات برتر و واجد شرایط به‌منظور بررسی عمیق­تر و پاسخ به سؤالات پژوهش انتخاب شدند. یافته­های پژوهش حاکی از آن است که مفهوم استراتژی سبد برند، از تعابیر هویت­گرایانه به تعابیر سیستمی و در ادامه به‌سوی مفاهیم ساختارگرایانه و سلسله­مراتبی در حال تغییر و تحول می­باشد. همچنین، گستره­ی برند، ارتباط بین برندهای سبد و عناصر بصری سبد برند ازجمله­ مهم­ترین ابعاد استراتژی سبد برند هستند که توسط عوامل درونی چون عوامل مرتبط با برند و عوامل عملکردی و عوامل بیرونی چون عوامل مربوط به مصرف­کننده و عوامل مربوط به رقبا تحت تأثیر قرار می­گیرند.
    کلید واژگان
    برند
    سبد برند
    استراتژی سبد برند
    مدیریت سبد برند

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2018-08-23
    1397-06-01
    ناشر
    دانشگاه الزهرا
    Alzahra University
    سازمان پدید آورنده
    گروه مدیریت بازرگانی - دانشکده مدیریت و حسابداری - دانشگاه شهید بهشتی - تهران - ایران
    دانشگاه شهید بهشتی
    گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران
    گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران

    شاپا
    2345-3222
    2538-1482
    URI
    https://dx.doi.org/10.22051/bmr.2019.28557.1867
    https://bmr.alzahra.ac.ir/article_4456.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/412654

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب