نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorاحمدی, عباسfa_IR
dc.contributor.authorهادوی‌نیا, عباسfa_IR
dc.contributor.authorیوسفی‌خواه, ساراfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:33:25Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:33:25Z
dc.date.available1399-07-09T11:33:25Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:33:25Z
dc.date.issued2011-08-23en_US
dc.date.issued1390-06-01fa_IR
dc.date.submitted2011-01-11en_US
dc.date.submitted1389-10-21fa_IR
dc.identifier.citationاحمدی, عباس, هادوی‌نیا, عباس, یوسفی‌خواه, سارا. (1390). ائتلاف‌های راهبردی و شبکه‌های مشارکتی؛ ظهور الگوی جدید در صنعت رسانه. پژوهش‌های ارتباطی, 18(66), 125-147. doi: 10.22082/cr.2011.23678fa_IR
dc.identifier.issn2538-2977
dc.identifier.issn2538-2985
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22082/cr.2011.23678
dc.identifier.urihttp://cr.iribresearch.ir/article_23678.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/404476
dc.description.abstract<strong>تحولات فزاینده در صنعت رسانه، مدیریت شرکت‌های فعال در این صنعت را به طور کامل دگرگون کرده است. در گذشته، شرکت‌های رسانه‌ای، بنگاه‌های بزرگی بودند که کلیه فرایندهای ایجاد ارزش را درون سازمان خود ایجاد می‌کردند اما امروزه با پدید آمدن شرکت‌هایی از صنایع غیر رسانه‌ای و گسترش حضور رسانه‌ها در عرصه‌های جدید، امکان اجرای تمام مراحل تولید آثار رسانه‌ای، تنها از طریق یک شرکت، از میان رفته است و شرکت‌های رسانه‌ای ناگزیر از به‌ کارگیری توانایی شرکت‌های دیگر در این حوزه هستند. مقاله حاضر، با پرداختن به این موضوع که ائتلاف‌های راهبردی چگونه می‌توانند ساز‌و‌کاری برای تعامل با محیط جدید رسانه‌ای پدید ‌آورند، تلاش کرده است که در حوزه اقتصاد رسانه، به تبیین رویکردهای ایجاد هم‌افزایی و ارزش افزوده در صنعت رسانه بپردازد. بر اساس این پژوهش که با رویکرد اکتشافی و با مطالعه کتابخانه‌ای، به تبیین ابعاد گوناگون ایجاد شبکه مشارکتی و ائتلاف راهبردی میان شرکت‌های دارای مزیت‌های رقابتی مکمل پرداخته است، چنین رویکردی می‌تواند به تحقق قابلیت‌ درونی شرکت‌های رسانه‌ای بینجامد.</strong><br /> <strong> </strong><br /> <strong> </strong>fa_IR
dc.format.extent268
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherسازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.publisherResearch and Polling Center of I.R.I.Ben_US
dc.relation.ispartofپژوهش‌های ارتباطیfa_IR
dc.relation.ispartofCommunication Researchen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22082/cr.2011.23678
dc.subjectائتلاف راهبردfa_IR
dc.subjectاقتصاد رسانهfa_IR
dc.subjectراهبردهای رقابتی رسانهfa_IR
dc.subjectمدیریت رسانهfa_IR
dc.subjectمزیت رقابتیfa_IR
dc.titleائتلاف‌های راهبردی و شبکه‌های مشارکتی؛ ظهور الگوی جدید در صنعت رسانهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت بازاریابی بین‌‌الملل، دانشگاه تهران و دکترای اقتصاد، دانشگاه کی‌یف، اوکراینfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای مدیریت رسانه، دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد جامعه‌شناسی جوانان، دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume18
dc.citation.issue66
dc.citation.spage125
dc.citation.epage147


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد